33 weken en opgenomen in het ziekenhuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Seleen, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    hallo dames,
    ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar gewoon even van mij afschrijven denk ik. vorige week ging ik gewoon op een controle toen mijn bloeddruk wat te hoog was dus naar de afdeling gestuurd. hier deden ze mijn urine testen en er zat teveel eiwitten in dus 24 uur blijven en urine sparen.
    bah! maar ja kan gebeuren dacht ik nog en dan doen we een dagje niksen. de volgende dag bleek eiwitten nog steeds hoog en zoals jullie al raden lig ik hier nu al 5 dagen met schommelende bloeddruk en teveel eiwitten. heb medicatie gehad voor de bloeddruk maar voor mij gevoel werken die te kort want halverwege tijdstip krijg ik sterretjes en hoofdpijn en stijgt mijn bloeddruk weer. longrijpers hebben ze ook al gegeven uit nood en een infuus voor de zekerheid. ook krijg ik elke avond een injectie voor trombose want ik mag mijn bed niet meer af.😞 ik heb zn gevoel dat ik pas naar huis mag als de boys geboren zijn.....
    meer vrouwen zo lang in het ziekenhuis gelegen? en wat deden jullie? een boek per dag gaat hier makkelijk door heen!

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Als ik je verhaal zo lees zou ik ook bang zijn dat het niet eerder naar huis wordt voordat je boys er zijn.. maar goed, het is wel het beste, ook voor jou.

Ik heb vorige zs ook een tijd in het ziekenhuis gelegen. Kwam de tijd door met lezen, veel bezoek (was fijn om iets te hebben om naar uit te kijken) en verder veel series/films kijken op de laptop :)

Veel sterkte verder en hopelijk mag je toch nog naar huis als alles in orde is

3. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    #3 Nele87, 18 okt 2016
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
    Ik heb met 32 weken 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met hoge bloeddruk en eiwitten in de urine.
    De medicatie voor de hoge bloeddruk hielp goed bij mij.
    Ik mocht toen na 5 dagen wel terug naar huis.
    Toen moest ik wel om de dag naar de gyn voor een echo en monitor.

Maar men kleine meid is niet meer gegroeid vanaf dat moment.
    Ze is gehaald met 35 weken met een KS.

Veel sterkte meid! Het is een spannende tijd.

Ik zou er dus wel wat vanuit gaan dat je kindjes vroeger gaan komen, veel kans dat ze niet meer gaan groeien door de hoge bloeddruk...

4. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Veel sterkte, hou de moed erin! Je bent in elk geval in goede handen daar.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! wat vervelend zeg!
    Ik herken je verhaal deels, heb bij vorige zwangerschap ook in ZH gelegen, vanaf halverwege week 36. Bij mij schommelde de bloeddruk alleen niet, en de eiwitten in urine bleven ook lang laag. Maar ook ik werd gek vh niks doen hoor! Voelde me ook helemaal niet ziek! Ik lag gelukkig met een heel gezellige mede-zwangere op een kamer, hebben heel wat afgekletst en gelachen. ook was het personeel, zowel verpleging als huishoudelijke dienst(die eten rond bracht en bedden opmaakten), erg gezellig en behulpzaam.
    Maarja, vervelen doe je wel ja. Ik kreeg op gegeven moment een vrijwilligster aan mijn bed om iets creatiefs te gaan doen. Dat was een leuke afleiding. Hebben ze niet zoiets bij jullie in ziekenhuis? je kan er altijd naar vragen.
    Het is verder een kwestie van uitliggen. Mijn bevalling werd met 38 weken precies ingeleid. Na 11 dagen mocht ik eindelijk naar huis!! zo te lezen lig jij er wel wat langer, probeer er toch iets van te maken meid. Hoe vervelend het ook is.

heel veel sterkte!!!

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Super vervelend.. Ben ook bang dat ze je houden tot je boys er zijn..
    Netflix accountje en een tablet of laptop en je komt de uurtjes wel door ... Hopelijk krijg je wat bezoek.. Sterkte meid!

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben met 32.3 dagen opgenomen met ook te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. De dagen erna werd ik echt heel ziek en ik ben met precies 33 weken bevallen van mijn drie jongens. Heb dus niet zo heel lang in het ziekenhuis gelegen (daarvoor wel paar keer opgenomen geweest), maar ik vond de dagen zo snel gaan toen in het ziekenhuis! Hopelijk blijven je jongens nog even bij je, zet hem op!

8. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik ben met mij vorige zwangerschap ook opgenomen met hoge bloeddruk en eiwitten in m'n urine. Alleen precies met 30 weken. Mocht m'n bed ook niet af. Alleen om soms te douchen. Ook toen de longrijpingspuiten gehad. Werd zo ziek dat ik m'n dagen vooral rustend/slapend doorbracht. Soms wat tv gekeken. Ereader niet aangeraakt. Dochter is met 32+5 geboren. Al met al heb ik 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik denk dat je inderdaad moet blijven tot aan je bevalling en dat je het inderdaad moet uitloggen. Maar je weet waar je het voor doet. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina