Elke dag hartkloppingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Catmommy, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

Crosscountry ik heb een Icd bij een relatief zeldzame afwijking dus ik snap waarom je het zegt. Die neiging heb ik ook vaak ;)

Idd zijn hartkloppingen vaak onschuldig maar je zou maar net die ene persoon zijn waarbij het niet zo is. Een ECG is gelukkig heel snel gemaakt

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook een 'lotgenoot' hoor 😉

3. maliro

maliro Niet meer actief

Haaai :)

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik had het ook... vanaf een week of 12 ofzo werd het steeds erger. Vond het soms zo eng. Ben toen naar het ziekenhuis geweest en ze hebben alles getest. Niet omdat het zorgwekkend was, maar om mij gerust te stellen. En dat gebeurde...... niks aan de hand.. alles was goed... hoorde erbij!

Als ik jou was zou ik gewoon bellen naar verloskundige/gynaecoloog/afdeling ziekenhuis....en even vragen om een check omdat je ongerust wordt van de hartkloppingen..

5. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik heb dit tijdens mijn vorige zs heel erg gehad werd er soms helemaal naar van. voor die tijd ook wel met enige regelmaat last hiervan, maar tijdens de zs was het soms echt eng. op een gegeven moment merkte ik dat ik het vooral had als ik suiker binnen had gekregen. hier wekenlang last van gehad en toen bleek dat ik zs suiker had. toen ik daarom een dieet moest volgens waren ook de hartkloppingen gereduceerd tot bijna niks meer. misschien zou je kunnen proberen om suiker een tijd helemaal achterwege te laten en bv koffie etc. bij mij hielp dit

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik ga er eens op letten.
    Er zit suikerziekte in de familie. Moeder, opa, overgrootoma etc.
    Dus ik word daar nog op getest.

Tot nu toe valt het mij vooral op bij vermoeidheid en (lichte) inspanning.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

zou dan toch je hb laten controleren

8. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ja bij ons precies zo mijn moeder heeft ook ouderdomssuiker en mijn opa heeft het ook. bij mij bleek het pas met week 28 omdat ze 2 weken voorliep qua groei

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier ook elke zwangerschap hartkloppingen maar de reden daarvan is dat ik een extreem page bloeddruk heb .
    Als je zwanger bent heb je meer bloed rond te pompen, betekend dat de hart harder moet werken .
    Daardoor hartkloppingen

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Klinkt logisch. Heb ook lage bloeddruk vaak onderdruk van 60. En ik heb t ook.

11. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Dit is normaal maar inderdaad onprettig. Het heeft te maken met je schildklier die tijdens je zwangerschap extra bloed moer verwerken.

12. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik was even benieuwd of je het nog geprobeerd hebt de suikers te vermijden en of het geholpen heeft?

13. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb er voor we op vakantie gingen zeker op gelet maar op de vakantie niet.
    Ondanks een toch best wel actieve vakantie en te veel suikers zijn mijn hartkloppingen een stuk minder.
    Ik ben ook veel minder moe dus ik denk echt dat het daar mee samenhangt!:)

14. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ja dat zou goed kunnen maar doordat je zo'n actieve vakantie had kan het ook goed dat je de suikers beter verbrand natuurlijk en daardoor minder last ervan had

15. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja wie weet, ik ben een stuk actiever dan in de weken dat ik zoveel hartkloppingen had!

Deel Deze Pagina