Hoi meiden, kunnen jullie misschien even met mij meerekenen? Ik heb 5 en 6 september een positieve ovulatietest gehad, dus zou dan 7 of 8 september me eisprong gehad moeten hebben. (na de 8e hebben wij geen seks meer gehad tot de 21e, dus weet zeker dat ik die week zwanger ben geraakt) 18 September had ik me eerste positieve test en 21 september een hele duidelijke (NOD). Ik zou nu dus volgens deze berekeningen 7 weken en 5 dagen zwanger moeten zijn. Echter heb ik vorige week met 6 weken en 5 dagen me eerste echo gehad en was het vruchtje maar 4.3mm wat te klein is voor deze termijn. Gister heb ik een extra echo gehad en was het vruchtje 5.2 mm. Dit zou beter kloppen als ik een week korter zwanger zou zijn. Kan het dat de innesteling later geweest is en dat ik ondanks bovenstaande data's een week korter zwanger ben? Hoop dat jullie me kunnen helpen ben heel erg onzeker en bang op het moment.
Dat kan zeker. Daarbij kan je de eerste weken met een millimeter verschil zomaar een paar dagen verschil hebben. Dus het kan. Kan ook met de termijnecho nog bij trekken.
Ik ben bij de oudste ook 9 dagen terug gezet, en later bij de termijnecho weer 7 dagen vooruit. Het is met dit termijn nog zo klein dat een millimeter al veel verschil kan maken
Het kan heel goed kloppen.. sperma leeft een aantal dagen in de baarmoeder dus kan het zijn dat je ei toch iets later is geweest en als je dan ook nog een wat latere innesteling hebt gehad zit je zo op een week
Bedankt voor jullie berichtjes meiden, ik krijg helemaal weer hoop dat het misschien toch nog goed zit.