Ik heb 6 jaar lang hoofdpijn gehad, soms ook miraine/tegen migraine aan. SInds oktober ben ik begonnen bij een homeopaat en echt: ik ben zo goed als hoofdpijn vrij! Echt een wonder want niks hielp! Dus ik zou dat eens gaan proberen... **ik vond het eerst erg zweverig allemaal, maar ik ben van 6jaar lange elke dag hoofdpijn naar 1/2 jaar lang zo goed als hoofdpijn vrij gegaan** succes
Heel vervelend. Helaas ben ik ook bekend met veel hoofdpijn. Sinds mijn 11e heb ik er nl. dagelijks last van. De echte reden heb ik nog steeds niet gevonden. Steeds denk ik dat het iets anders is: - verkeerde pil - slechte ogen (heb bril laten aanmeten, helpt niet) - te weinig drinken - te weinig vocht in de lucht - spanning - verkeerde houding - etc. Sinds ik terug ben van zwangerschapsverlof werk ik nog maar 3 dagen en ik merk dat ik alleen nog maar tijdens die 3 dagen hoofdpijn heb. Het moet daar dus iets mee te maken hebben. Ik heb sinds vandaag mijn scherminstellingen gewijzigd en ben voor het eerst zonder hoofdpijn naar huis gegaan aan het eind van de dag. Soms is het dus iets heel kleins. Probeer anders je doen en laten eens na te gaan, misschien kan je zo achterhalen hoe je aan de hoofdpijn komt?
ik had vroeger op school elke dag hoofdpijn en als ik achteraf terugdenk was de luchtvochtigheid in de klas niet zo hoog
Het eerste wat bij me opkomt is: "Gelukkig, er zijn nog meer mensen die 24/7 hoofdpijn hebben" Mijn zoontje (nu 12 jaar) heeft al vanaf zijn 4e jaar elke dag hoofdpijn. Hij staat er mee op en gaat er mee naar bed. De ene keer is het wat erger dan de andere keer, maar het zit er continue. Hij is van top tot teen onderzocht, kinderartsen, fysiotherapie, Osteopaat, homeopaat, orthoptist(en), oogarts.. Zelfs bij Dr. Venthe geweest voor een prismabril. Op een gegeven moment werd er zelfs tegen mij gezegd: mevrouw u bent gewoon een overbezorgde moeder en "let maar op, als u het geen aandacht geeft gaat het vanzelf wel weg" en ook werd er gezegd toen ik een hoofdpijndagboek voor hem moest maken en ik zei dat dat geen nut heeft omdat de hoofdpijn er gewoon altijd is... "nou mevrouw, dat kan niet... 24 uur per dag hoofdpijn is onmogelijk" Ook zo'n dooddoener: uw kind is enigstkind .... u beschermt hem te veel.... Probeer dan maar eens vriendelijk te blijven zucht... Dus wij zijn eigenlijk uitbehandeld. Als de hoofdpijn te erg is dan geef ik hem 400 mg ibuprofen en dan is het wel te "handelen"
ja het kan van alles wezen maar ik had er ook last van, zo erg dat ik er duizelig van werdt! ben eerst maar eens mn ogen gaan opmeten want dit kan ook nog welleens hoofdpijn veroorzaken maar nee was prima. dus na een huisartsbezoek was de conlusie....stress!