misschien kun je HIER even kijken, hier is een poll waar ingevult kon/kan worden hoevaak per week je je kindje in bad stopt .
Britt gaat om de dag ongeveer... maar als ze erg moe is gaan we ook wel is om de 2 dagen Groetjes jantina
hier elke dag..ze vindt het namelijk heerlijk..haar huidje is nooit droog of iets geweest.. ik smeer ze na het badje wel altijd in met advacado olie van de zwitzal
Hier zo'n 1x per week soms 2x, bad of douche. Eva heeft een erg droge huid die ik sowieso elke dag moet insmeren. Wel was ik haar elke dag even: gezicht, nek, armpjes, habdjes, onderkantje en voetjes (zweetvoetjes )
Haha bolbuikje klinkt wel grappig..hoe vaak je je kind in bad STOPT. Hier trouwens meestal om de dag in bad.
Hier ook om de dag, in het weekend elke dag want papa vind het zo leuk om met zijn zoontje te badderen .
Hihi, idd bij nader inzien is het een beetje een gek zinnetje geworden. Dus hierbij, hoevaak je je kindje in bad doet. Hier overigens om de dag .
Mijn kleine gaat elke dag in bad,en sávonds maak ik haar met een washandje schoon. ik vind dat een kind elke dag in bad moet,vooral omdat ze ook kwijlen wat in de nekjes gaat zitten en het op een bepaald moment toch een geur ontwikkeld.
Ja het wordt schoon,maar als de kleintjes in bad gaan worden ze schoner. Vind ik persoonlijk dan. Vind het idee al om de kleine een dag niet te douchen,net heel smakelijk.
Eens per week, soms minder vaak. Te slecht voor het huidje, en met een washandje worden ze veel schoner.
Vigo gaat 1 a 2 keer per week in bad. Dit omdat hij een extreem droog huidje heeft. Wel elke dag wassen met een washandje.
Noah gaat elke dag in badje (op een uitzondering na dan) Was he eerst een beetje af met een washandje op het aankleed kussen en daarna heerlijk in badje slechts een paar minuutjes hoor maar hij geniet er zo van! Ik houd zijn huidje gewoon goed in de gaten en die lijkt het allemaal prima te vinden Daarna heerlijk smeren met lotion of olie, tja echt genieten voor mama en zoon
ik deed mijn zoontje elke dag in bad. hij kreeg met 4 maanden last van eczeem. nu doe ik hem 2x per week in badje. eczeem is daardoor een stuk minder.
Luna is tot nu toe elke dag in bad geweest, ze vindt het lekker tegen de krampjes en ze slaapt daarna heerlijk!