Mijn man en ik doen het in de vruchtbare periode ook elke dag gedurende ongeveer een week. Alleen heb ik ook weleens gehoord of gelezen dat juist het tegenovergestelde waar is. Dat als een man zovaak ejaculeert dat de sperma-kwaliteit daar dan van achteruit gaat. Laten we dan maar hopen dat dit artikel waar is.
wel, laten we hopen dat het waar is. Zelfs in usa hebben ze onderzoek ernaar gedaan. Study: More sex may help damaged sperm - Yahoo! News
Aan de ene kant zou je zeggen, ja logische want dan maakt hij constant ''vers'' sperma aan.. Maar ik zou gewoon lekker doen waar jeje goed bij voelt
Volgens dit onderzoek wordt de kwantiteit, dus de aantallen minder. Maar de kwaliteit wordt beter. Het is het proberen waard
Je hebt tenslotte maar 1 snelle zwemmer nodig!!! Dus liever wat minder, maar goed atletisch, dan een heleboel zwemmers met een handicap!...
topic bestaat al http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/151700-elke-dag-seks-voor-beter-sperma.html
Wij hebben gisteren geklust. Vandaag was op de echo te zien dat mn ei binnen 52 uur springt. Ik denk dat we vanaaf weer gewoon gaan klussen hoor. Met dit warme weer heb ik ook vaker zin, hihi