Wat houdt dit in?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik weet, eigenlijk zou ik eventjes afstand nemen van de site, maar ik heb toch een vraag waar ik geen antwoord op weet.

Na vier dagen 'overtijd' te zijn geweest, ben ik dinsdag toch ongesteld geworden, na wat buikkrampen en sinds vanmiddag is dit alles over. Ik ben nooit echt vreselijk veel ongesteld geweest, weinig zullen we maar zeggen.

Ben ik nu wel of niet ongesteld geweest en zou ik nog eventueel een zw test moeten doen? Wat adviseren jullie mij?

Liefs, Ingrid

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Ingrid,
    Ik las je verhaal, en zag onderaan staan dat je 21 juni positieve ovulatietest (dus wx 22 juni ovulatie) had gehad, dan had je wel vroeg een menstruatie (ca 8 dagen later). Ik weet het niet zeker maar kon het geen innesteling zijn geweest? Je zou ook kunnen proberen te kijken hoe je temperatuur is. Je kan er niet super veel waarde aan hechten maar als die > 37 is het grote kans dat je nog geen menstruatie hebt gehad, is die < 36.5 dan is de kans groter dat je hem al wel hebt gehad (zijn kansen hoor, geen zekerheden)...

Succes!!!
    Liefs Lotte

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi Lotte,

Ik heb toevallig tot het begin van mijn menstruatie (die twee dagen dan:p) getempt. Tussen de 36.5 en 37 in. Ik zal morgen (als ik het niet vergeet haha) even tempen om te zien hoe hoog ie nu is.
    Ik moet er ook bij zeggen, ik heb toch wel eventjes flinke kramp gehad dat ik er ff een pijnstiller voor gebruikt heb. Bij mijn gedachte mens. ben ik ook begonnen met vit B6 (omdat ik al vaker last heb gehad van hevige krampen tijdens de mens.) misschien dat het daarom op is gehouden??
    Tis alleen 1 x gelijk in het begin lichtrood geweest, nadien altijd donkerrood of bruin...

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ik heb het zelf ook meegemaakt (denk ik), ik had na ca 9 dagen na ovulatie heeel licht roze bloedverlies, gedurende aantal dagen... Ik zag het totaal niet als menstruatie omdat het alleen met afvegen was, en krampen waren er ook totaal niet (normaal wel). Testen bleven negatief, bloedtest ook. Ben er nu toch maar vanuit gegaan dat ik mn menstruatie heb gehad...omdat mn temperatuur ca 36.5 was, en ga er vanuit dat ik niet weer "iets raars" heb.
    Maar even terugkomen op je temp, dat zegt dus nog niet zoveel :), maar wat is je basale temperatuur meestal?

Succes met deze onzekerheid, ik begrijp dat het heel frusterend kan zijn!

Liefs Lotte

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Eigenlijk weet ik dat niet precies wat mijn basale temp is:) Dit was de eerste cyclus waarbij ik heb getempt.
    Ik had ook flinke kramp, dus niet zoals jij, helemaal geen kramp. Ik heb er pijnstilling voor genomen. Maar ik moet ook zeggen, 4 dagen voor mijn ongi doorkwam had ik 1x kort roze verlies. Zonder kramp of iets.. Misschien zegt dat wat?

6. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    geen idee waar dat dan op duidt, ik zou je toch adviezeren even af te wachten.... je kan wel altijd een testje eraan wagen dan heb je misschien iets meer zekerheid...

Deel Deze Pagina