Al een week allerlei kwaaltjes

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Sep 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal

Ik moet nog een week tot mijn nod. Nou heb ik al de hele week allerlei kwaaltjes pijnlijke borsten, gespannen buik en een vij hoge temp,
    Alleen geen afscheiding, tot vandaag ik heb inneens last van aardig wat afscheiding, maar bij de vorige zwangerschap had ik daar direct al last van.
    Zou dit dan een voorteken van een zwangerschap kunnen zijn of een teken van de :evil: :evil: Ik moet nog bijna een week wachten maar soms denk ik, ik doe gewoon nu al een test,want ik ben pas 2 maanden
    "bezig" dus het zal allemaal nog wel niet regelmatig zijn.

arghhhhhhhhhhhh ik wordt gek van dat wachten :evil:

groetjes hielkje

2. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Eerste half jaar had ik alle kwaaltjes die je maar kon bedenken. Geduld is het enige wat je nodig hebt om zwanger te worden is mijn mening

Oh, dat klinkt minder vriendelijk dan bedoeld.
    Ja, na zo'n lange tijd heb je wel eens zoiets van: wacht nou gewoon ff.

Tuurlijk is het spannend en wachten is stom! Succes met zwanger raken. Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten ;)

3. Cath

Cath Actief lid

Sep 11, 2006
    225
    0
    0
    Geduld is een schone zaak ;)

Mijn NOD is volgende week woensdag. Gelukkig heb ik al een kindje dat mij afleid van het zwanger willen worden. Toen ik voor haar bezig was (eerste keer raak, dus mag zeker niet klagen), wilde ik bij wijze van spreken na de eisprong al testen :) . Ik was zo verschrikkelijk ongeduldig. En een vriendinnetje van mij, was zo verschrikkelijk bezig met zwanger worden, dat zij alleen maar zinnen sprak met zwanger worden erin ;) . Ze was al aan het tempen enzo. Uiteindelijk moest ze het even op een laag pitje zetten, ivm verhuizing en toen is het gebeurt. Ze was zo druk met verhuizen enzo dat ze tijdens zwanger is geworden en nu een trotse moeder is van een prachtige dame :p .

4. Niet meer actief

Hoi cath

Ik heb dus ook al een dochter, maar dat leid deze keer echt niet af hoor.
    Maar als ik toch :evil: krijg , neem ik me voor om er niet te veel meer mee bezig te zijn. Maar ik moet er wel een klein beetje mee bezig zijn Temp. opnemen enzo op de goede dagen zien te klussen. Want ik wordt er niet jonger op ;)
    Maar jullie horen het wel iig nog geen spoor van :evil: :evil:

Groetjes hielkje

Share This Page