Pijn in zij en onderrug.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door es1977, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb nu sinds mijn ei als 3 dagen last van mijn linkerzij en last van mijn onderrug en een rommelig gevoel in mijn buik ik kan pas over een week testen maar heb dit nog nooit gehad.Normaal pijn in ( )( )na ei maar nu ook niet vreemd hoor.
    Zijn er nog meer die daar last van hebben?

Liefs Esther

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb die klachten ook na mijn ei sprong. last van mijn buik en zij. Geen pijn aan me (.)(.) maar meer een prikkelend/jeukend gevoel. Moet mezelf echt in de gaten houden dat ik er niet aan zit in het openbaar om te krabben ofzo, ziet er zo lullig uit.

Bij de een zijn het klachten die bij een zwangerschap horen en bij de ander hoord het bij de cyclus en het ongi worden.

Maar goed gewoon posi blijven, dat maakt het wachten iets dragelijker. ;)

3. Moessie80

Moessie80 Lid

1 mrt 2009
    16
    0
    0
    hoi,

ik had bij mijn vorige zwangerschap (mk op 23-2 gehad) overal last van wat je maar kon bedenken behalve mn (.)(.).

Maar nu heb ik vorige week ook alweer me eispong gehad ( denk ik ) en nu heb ik steekjes in mn lies of buik en mn onderrug.... en.. Ik weet het ook niet,
    Die andere klachten voel ik nu dus niet dus ik kan nu 2 dingen denken of het zit nu wel goed of ik ben niet zwanger maar die klachten voel je denk ik ook niet voor nisk, AAHHHH dit is zo'n k.. periode.

succes voor alle afwachtende!

4. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi Bedankt voor jullie reacties ik heb er vandaag weer last van blijf het houden.
    Maar ja het wachtbankje he!
    Duurt lang dan he voor dat je kunt testen.
    Hopelijk zijn we allemaal gauw zwanger. :D

Liefs Esther

5. zizi

zizi Nieuw lid

25 nov 2008
    3
    0
    0
    hoi allemaal

hier nog een met de zelfde klachten vandaag is mijn nod dag maar ik heb geen ongi pijn waar ik wel altijd last van heb voor mijn nod.en mijn (.)(.) doen deze keer ook geen pijn en meestal heb ik er wel last van vanaf mijn ei maar deze maand is zo raar ik heb nergens last van alleen dus die zij pijn en onderrug en soms misselijken heelerg moe.
    vanmorgen een een tampon in gedaan maar er zat alleen witte slijn aan (sorry) weet iemand wat dat is ? heeft iemand er ervaring mee en is toch zwanger ?

groetjes

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    vorige maand had ik ook na mn ei last van mn onderrug (niet van mn zij), dit had niks met zwangerschap te maken helaas. Elke maand kan weer zo anders zijn, heel irri. Hoop voor jou dat je wel zwanger bent

Deel Deze Pagina