Elke dag klussen ????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gonca, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Dames,

ik heb gisteren ovu-test gedaan,
    ik heb streep, vandaag hep ik weer gedaan weer een streep 2 dikke streepjes dus.
    n0u ik heb gisteren geklust:):) myn vraag is ? is het g0ed als we vandaag weer klussen?
    of zal ik tot morgen wachten?

Om de dag klussen, tijdens je eisprong? of elke dag?

Gr0etjess G0ncaaaa:D

2. hallo,

ik zou het vandaag gewoon weer doen want beter een keer teveel als een keer te weinig!!!:D

Succes

Liefs cindy

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren en eergisteren ook een positieve ov test en wij hebben gewoon elke avond geklust hoor! Vanavond waarschijnlijk weer. Kan me niet voorstellen dat dat zo veel kwaad kan :)

4. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Dankje wel meiden voor jullie reacties,
    maar ik had ergens gelezen?
    Dat om de dag klussen veel beter zou zijn? dan elke dag.
    Want Sperm wordt veel sterker..???

We gaan toch klussen vandaag..

5. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Om de dag is prima, maar elke dag kan volgens mij ook niet heel veel kwaad hoor van wat ik hier lees. Je moet het ook leuk houden dus als je wilt klussen moet je dat vooral niet laten!

Dan nog even een flauwe opmerking, maar je nederlandse taal... pffff misschien wordt ik oud hoor, maar het leest verre van makkelijk al die nulletjes afkortingen en zinsopbouwen :) sorry kon het niet laten om dit even te zeggen ;)

6. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een paar dagen achter elkaar klust is niet zo slecht voor zaad geloof ik. Volgens mij kunnen ze daar wel tegen.

7. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    pff wij waren in het begin ook zo bezig van "oh de ovutest is vet positief en we hebben gisteren geklust" wij kijken er ni meer naar en klussen er gewoon op los! :p
    SUCCES!

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb nooit aan ovutesten gedaan, maar heb dan ook een regelmatige cyclus en zo had ik een beetje uitgevogeld wanneer m'n eisprong zou zijn... dus ook wij hebben het er voor elke dag gedaan en zeker nog 3 dagen erna elke dag ;)
    En het resultaat mag er zeker wezen :D

Succes!!!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    als je zo ie zo maar om de drie dagen klust en als je een steek voelt is het ook verstandig vertelde mijn gyn

10. b0llie

b0llie Lid

23 okt 2009
    7
    0
    0
    zuid holland
    kwam dit stukje ergens tegen
    "Elke dag vrijen, of op zijn minst elke dag ejaculeren, verbetert de kwaliteit van het sperma en verhoogt dus de kans op bevruchting, blijkt uit een Australische studie.

Elke dag ejaculeren voor beter sperma
    Tijdens het verloop van de studie vroeg gynaecoloog en verloskundige David Greening aan 118 mannen met sperma van lage kwaliteit om gedurende een week elke dag te ejaculeren. Verder mochten ze niets veranderen aan hun levensstijl. Na het onderzoek bleek bij 81 procent van de proefkonijnen de kwaliteit van het sperma erop vooruitgegaan te zijn. Velen onder hen zagen de kwaliteit evolueren van "slecht" of "gemiddeld" naar "goed". Bij de overige 19 procent was de spermakwaliteit verminderd.

Sperma wordt beweeglijker
    Door een dagelijkse zaadlozing waren de spermatozoïden een pak beweeglijker geworden, luidt de conclusie van de studie, zelfs al was het volume sperma en de concentratie aan zaadcellen daarin afgenomen. Volgens Greening verbetert de kwaliteit doordat de zaadcellen minder lang in de zaadkanalen verblijven. Daar worden ze namelijk blootgesteld aan de schadelijke effecten van bepaalde aanwezige moleculen.

Hogere kans op zwangerschap
    Andere studies doen volgens Greening geloven dat een betere spermakwaliteit zich ook vertaalt in een hoger zwangerschapscijfer. Koppels die hun kans op een zwangerschap willen verhogen, doen er volgens hem dan ook goed aan de week voor de eisprong van de vrouw elke dag te vrijen. (belga/vsv)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vandaar ;)
    Wij hadden elke dag sex, omdat we daar zin in hadden, deden voordat we met de pil stopten ook.. soms wel 2x per dag en meteen zwanger........

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    handig waar heb je dat gevonden, straks even manlief laten lezen

Deel Deze Pagina