Hoi dames, Na de eisprong hoef ik maar rechtop te zitten of te gaan staan of ik word al duizelig. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook nadat het eitje gesprongen is?
Wanneer ben je gestopt met d pil. Ik heb dat ook gehad maar was toen niet zwanger was nog aan het ontpillen
Dan is het even afwachten.. al andere symptonen? Kan zijn dat he nog aan het ontpillen bent kan bij sommige gemiddelt half jaar duren. Heb het zelf ook flink gehad en had ook elke maand super veel zwangerschapssymptonen. Maar elke keer toch ongesteld..
Nee nog geen andere symptomen. Vrijdag is mn ei pas gesprongen (donderdag smiley ovu) Ben ook altijd misselijk de dag voor en op de eisprong. Zou denk ik ook veels te vroeg zijn voor symptomen hahaha!
Ja precies! In ieder geval bedankt voor het mee denken Moet ik misschien niet mn ha bellen om te vragen of dit normaal kan zijn?
Kun je doen. Was ook bij de huisarts geweest maar die zei. Even afwachten. Dag voor nod was het bij gestopt en had nergend meer last van.. Maar je kan altijd bellen. Zkr als dat jouw gerust stelt
Ik heb dat ook maar ook echt iedere keer sinds sept al Val ok flauw als ik dan meteen op sta Ben bij de dokter geweest en die had maar 1 verklaring Mijn eitje groeit waarschijnlijk te groot En door die druk word je duizelig zei die Als ik er in aug/sept nog last van heb moesk terug komen want kan komen door het ontpillen en omdat ik die 11 jaar geslikt heb zegt ie dat ik een jaar kan ontpillen en dat daardoor mn eitje te groot groeit Hij zij dat daardoor mijn kans op snelle bevruchting wel aanwezig wAs Dus ben benieuwt mn ei springt morgen als het goed is dus hoop natuurlijk dat het raak is maar volgens mijn dokter is het duizelig worden dus niks ernstigs
Op zich als je erover nadenkt is een eisprong best een ingreep. Ik kan me voorstellen dat op zo'n moment je lichaam een eisprong als prioriteit stelt en zoveel mogelijk bloed etc. etc. daarheen stuurt. Daarom dat je misschien wat draaierig bent. Hetzelfde als je net een maaltijd op hebt. Je kunt je dan ook 'pffff' en draaierig voelen. Ook omdat je lichaam focust op je maag.
Bedankt lieve meiden. Ik hoop dat het dat dan is MvanL!! Hopelijk zijn we allebei snel zwanger hahaha. Ik moet wel zeggen dat ik een stuk meer witverlies heb dan afgelopen maanden, dus hopelijk is dat positief