Hallo allemaal, Ik ben 35 jaar en probeer sinds 7 maanden zwanger te worden, maar tot op heden is het nog niet gelukt. In mijn omgeving zijn vrouwen zo zwanger. Ik weet dat als je ouder word dat je geduld moet hebben maar ik word hier best wel onzeker van. Ook mijn cyclus helpt niet mee. Soms heb ik een cyclus van 28 dagen en soms van 21 dagen. En dan ben ik ook nog eens ruim een week ongesteld. Zo, ik heb ff mijn onzekerheid kunnen uiten. Dank jullie wel voor het lezen en bemoedigde tips kan ik altijd gebruiken
hoi loyus \misschien is het een idee vor je om te beginnen met tempen ?! dan kun je in iedergeval vaststellen o je een ei krijgt elke mnd.. en kun je precieser je vruchtbare dagen vaststellen..
Hallo Loyus! Ik snap je helemaal!Ben nu in ronde acht en het duurd mij ook allemaal te lang!Iedereen om je heen komt met goed nieuws en het enige dat je dan ff wil is door de grond zakken omdat je er zelf ook zo naar verlangt!Ben echt wel blij voor die mensen maar af en toe steekt het wel. Ook de angst komt dan naar voren of we wel gezond zijn! kan alleen maar zeggen dat ik voor je ga duimen en dat het maar snel raak mag zijn bij je! succes liefs en een knuf en misschien idd gaan temperaturen!daar begin ik zometeen ook mee!
Hallo Donky en Debbie, Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker ff kijken om te tempraturen. Ik zou nu wel graag zwanger willen zijn. Kan een mens ongeduldig zijn.... XLoyus
Tot een jaar is heel gewoon. aangezien je 35 bent, kan het nog langer duren. Voor je onregelmatige cyclus.. idd tempen of ovulatie testen gebruiken!
ik begrijp je heel goed, ik ga nu ronde 7 in * heb gister gestes en was negatief maar ben nog niet ongesteld dus nog 1% hoop maar ik heb vandaag een mega k*t humeur , moet vanavond op kraamvistie bij een vriendin waar ik ook erg tegenop zie, zij heeft al 1 kind en wilde helemaal niet perse een kind erbij en PLOEP zij is zwanger en inmiddels dus bevallen en ook zij is boven de 30 (35) en rookt sport niet leeft ongezond ik bedoel ik gun het die mensen echt allemaal echt wel, dat is het niet maar ik gun het mezelf ook zo erg en misschien is 7 maanden nog niet erg lang maar als je iets graag wilt en je bent er klaar voor dan ook maar meteeen maar helaas valt dat nou net niet te plannen vandaag ben ik erg depri om die tegenvallende test, ik had dit keer toch echt wel een goed geveol erover maar ook dit keer heeft mijn lichaam mij weer behoorlijk in de maling genomen dus ik begrijp je heel goed! maar houd moed! ik heb ergens gelezen dat uiteindelijk maar 2% van de vrouwen die zwanger wille nworden het niet lukt na alles geprobeerd te hebben! dat vind ik toch wel weer positief! succes en houd moed!
ja meid dat is gewoon ontzettend balen, ook ik weet er alles van jammer genoeg. Toen wij begin januari de pil hebben gelaten voor wat ie was, had ik ergens het idee dat het zo raak zou zijn omdat ik bij beide eerdere zwangerschappen ook direct zwanger was. Maar ja ten 1e ben ik natuurlijk geen 25 en 28 meer zoals toen.. Ook ik moet er toch aan geloven net als vele andere dat het waarschijnlijk toch ook met leeftijd te maken kan hebben dat het langer duurt dan waar je op hoopt als je stopt met de pil... wij zitten nu inmiddels in de 10e ronde en ook hier slaat af en toe die onzekerheid toe van is het ons nog wel gegund een 3e ik weet dat wij al gezegend zijn met 2 kids en ondanks dat ik weet dat ze gelijk hebben is het natuurlijk niet zo dat ik niet net zo hoop op een 3e als toen met de 1e en 2e ook nu is de wens om een 3e te mogen krijgen net zo groot als toen maar als je dan af en toe hoor dat men zegt "ach het scheelt je hebt in ieder geval al 2 gezonde kids"dan denk ik wel ja je hebt gelijk maar doet dat dan iets af aan het feit dat je gewoon nog een keer moeder wil worden of dat dat maar een reden moet zijn dat je er sneller overheen stapt als het niet mocht lukken.. kijk ik weet wel had het toen moeilijk geweest dan zou ik denk ik wel de mm in zijn gestapt...maar mocht het nu onverhoopt niet lukken dan heb ik wel zoiets van dat ik wel zou willen weten waar het aan zou liggen maar het hele mm traject nee dat zou ik wel aan me voorbij laten gaan... maar goed ook ik ben nog geen jaar bezig en hoop natuurlijk dat ik voor het luiden van de bel naar 2007 wel kan zeggen ja ik ben zwanger... gelukkig is het wel zo dat naarmate je langer bezig bent het iets meer naar de achtergrond zakt en je er minder mee bezig bent dan in het begin.. heel veel succes meid en weet dat je niet de enige ben al is dat natuurlijk een schrale troost...
Hoi, Herkenbaar allemaal he? Ik ken inderdaad ook alleen maar mensen die meteen zwanger waren. sommigen zijn niet eens ongesteld geweest, voordat ze zwanger raakten. Ik ben nu in ronde 5 en vind dat zelf al heel lang, maar wat is het nog eigenlijk. Als je straks een kindje hebt, zijn die 5 maanden zo voorbij. Gelukkig kun je het op zo'n forum nog een beetje kwijt en weet je ook, dat er ook andere vrouwen zijn die er moeite mee hebben. Het leven is niet altijd rechtvaardig. Ik ben juf, dus zie ook kinderen die het thuis erg slecht hebben. Worden niet verzorgd, of zelfs niet gewassen. Vaak hebben zulke ouders er ook nog eens 5 of 6. Ik ben blij dat ik in de klas die kinderen wel kan geven wat ze nodig hebben. Een flinke knuffel ofzo. Maar het zou zo fijn zijn om dat bij een eigen kind te kunnen doen. Komt allemaal vanzelf, zegt iedereen. En dat weet ik ook, maar als je ongeduldig bent, duurt alles je te lang. Laten we maar voor elkaar blijven duimen Veel liefs Renate
ik ben al 14 maanden bezig en nog niet zwanger. de 1 is het sneller dan de ander. en 7 maanden is nog niks
Hoi Sonja, je hebt gelijk. 7 maanden is nog niets vergeleken bij 14 maanden. Maar je weet hoe het gaat, als je iets heel graag wilt dan wil je het meteen. Naomi, ik hoop dat je te vroeg was met testen en dat je toch zwanger bent. Je weet dat je niet de enige bent die ongeduldig is maar het is fijn om jullie reacties te lezen! Ik heb net een goeie termometer gekocht dus ik ga beginnen met temperaturen. Tevens ff gekeken in de winkel voor zo'n ovulatie test. Heeft iemand daar al ervaring mee? Groetjes en liefs Loyus
maar dan mag ze hier toch wel ff de frustratie kwijt!vind dit wel een erg korte reactie op iemand zijn gevoel!snap best dat jij met die 14 maanden wachten al zoiets hebt van Hallo,7 maanden is niets maar voor ons kan dat anders voelen en zo zul jij dat met 7a8 maanden wachten ook heus wel gevoeld hebben,............ liefs donky
Geduld is inderdaad een schone zaak, maar als de wens voor een kleintje er eenmaal is, is iedere maand dat het niet gaat gebeuren 1 maand te veel! En het begrip "snel" is voor iedereen anders, ik begrijp je frustratie heel goed. We zijn zelf nog niet zo megalang aan het proberen om zwanger te raken, vanaf juli dit jaar, maar het is toch altijd weer een teleurstelling als de duiveltjes arriveren. Deze ronde moeten we ook nog eens als 'verloren' beschouwen, want het laatste waar nu mijn hoofd naar staat is klussen. Afgelopen dinsdag hebben we nl. onverwachts onze hond moeten laten inslapen, en sindsdien ben ik helemaal van de leg af. Veel sterkte, het komt allemaal wel goed, geduld...
Ik zit nu in ronde 9 en ook deze keer zal het wel weer niks worden...ik stel me er maar gewoon op in... Ik ben tenslotte al 39...en sja...je kansen worden wat kleiner dan he... Succes meis,...ik hoop dat het snel raak zal zijn!
zoals jullie kunnen lezen zit ik alweer in dag 2 van mijn cyclus, ben dus echt niet zwanger! het is echt balen maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen, we moeten wel positief blijven, tenminste dat probeer ik wel! en ja, 7 maanden is vergeleken bij 14 maanden idd niet lang, maar wat de meesten hier al zeggen, als je iets heel graag wilt en er klaar voor bent, is elke dag dat je het niet hebt al telang. of dat nou is voor je eerste tweede derde vierde vijfde kindje dat maakt niks uit, als je iets wilt dan heeft dat er niks mee te maken. ik ben wel blij met deze site, je kan lekker van je afschrijven en je ziet en weet dat je niet als enige die wens hebt en dat de meeste ongeduldig zijn net als ik, hele herkenbare situaties die alleen jullie maar begrijpen, of iig vrouwen die bezig zijn om zwanger te worden. mijn vriend wordt soms echt gek van mij en vindt dat ik er teveel mee bezig ben. maar nu heb ik deze site gevonden en ga ik jullie lastig vallen! jullie (OOK) succes allemaal!
3 dagen overtijd, geen spoor van menstruatie dus vanmorgen zelfverzekerd de test gedaan. En na 3 min staat er nog steeds maar 1 streepje. Ik denk: die 3 min zijn te kort, misschien na 5 min. Maar helaas het blijft bij 1 streepje.... Maar ongesteld ben ik ook niet Ik wacht dus nog maar ff geduldig af
als ik even mijn mening mag geven; Het maakt niet uit hoe lang iemand bezig is om zwanger te worden. Dit forum is er voor iedereen die lekker wil spuien, afgeven en lekker kletsen. Meid van mij een hart onder de riem en houdt moed! Groetjes Nadia