Hoi meiden, Gek genoeg kan ik niet zo snel een topic vinden over dit onderwerp, maar ik ben toch erg benieuwd naar jullie ervaring. Ik krijg meestal een dag of 4 na mijn eisprong last van zere boobs, ik voel ze zelfs als ik loop! Iemand hier ook last van, ook zonder aan het eind van je cyclus positief te testen?? Oja, ik heb 2x IUI gehad met alleen Pregnyl, daar is het wel 1 van de bijwerkingen van, maar ook zonder Pregnyl spuiten heb ik er last van.
ja heb ik idd ook. naarmate mijn ongi dichterbij komt wordt die gevoeligheid ook erger. toen ik zwanger was trouwens helemaal geen last van gehad
ik heb het meestal zo een dag of 7 voor mijn NOD en dan de dag van mijn NOD is die pijn even plots weer weg...
Inderdaad! Hier dus ook! Zullen de hormonen wel zijn zeker? Voor mijn 1e miskraam had ik dus nooit last van zere borsten voor NOD. Wat word je toch af en toe gek van je lichaam!!
Hier ook altijd zere borsten (voornamelijk tepels) na de eisprong. Naarmate mijn nod dichterbij komt neemt die pijn meestal af waardoor ik dus weet dat het niet raak is..
Ook ik heb er last van en ook voornamelijk mijn tepels, en 1 a 2 dagen voor mijn NOD wordt het minder.
Deze maand ook voor het eerst gehad (er in elk geval daarvoor nooit op gelet ) Ook normaal dat ze voller zijn? Al sla je me dood, kan me echt niet herinneren of het altijd zo was. Of hoe je ineens zo met je lichaam kan bezig zijn als je zwanger probeert te worden!
Ook ik heb dit sinds mijn laatste bevalling ... betekend dat dan ook dat je niet zwanger bent? Wie heeft daar ervaring mee?
Hier ook altijd van eisprong tot Nod pijnlijke borsten (vooral tepels). Ook toen ik zwanger bleek te zijn had ik dat.
Yep, ik herken het ook. Zere borsten na eisprong tot 1-2 dagen voor nod. En dan weet je inderdaad dat het niet raak is. Zere tepels heb ik overigens niet echt.