@ MH1113 bedankt voor je reactie. Zit inmiddels weer even te denken hahaha. zoals ik dus al zei klussen wij om de dag en was de bedoeling dat we dan sowieso 5 en 6 zouden klussen 5 omdag het dan 'de dag' was en 6 omdat dat mijn vruchtbaarste dag zou zijn. Afgelopen nacht (begin van de nacht) nog geklust maar 5 gaan we niet halen omdat we niet thuis zijn dus zouden we van 3 naar 6 gaan. Stel dat mijn ei eerer komt en net op 5 maakt het dan uit dat we die dag niet geklust hebben? Snappen jullie het nog een beetje heb het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen.
ik zou 3, 4 en 6 doen dan..... wij vrijen zo veel mogelijk om de dag, maar door mijn werk lukt dat niet altijd. en met die lange cyclussen ben je er op den duur ook wel klaar mee, dat verplichte gedoe...
Wij zijn voor de 1e een jaar bezig geweest. Dat werd een mk. 2 maanden later zwanger van een gezonde dochter. Ze is nu ook 2. mijn dochter is 23-10-2009 gebroren. En nu wilde wij ook een 2e. En k had hetzelfde als jou. meer op dingen letten enzo. wij zijn op 20aug gestopt met de pil. Daarna 1 x ongi geweest. En toen ook echt om de dag geklust. Elke keer even blijven liggen na de sex. Uitgezocht wanneer ik vruchtbaar was. Die dagen kluste ik ook om de dag. Ik was 3, 4 en 5 okt vruchtbaar en wij hebben toen 3 en 5 okt geklust. Ik gebruikte dan wel ovulatietesten. En daarna gewacht tot de menstruatie, maar ik kon weer niet wachten dus ik teste 4 dagen voor nod en ja hoor zwanger. Dus bij ons was het de 2e ronde raak. hoop voor jou ook snel een positieve test te hebben!
Hoi allemaal Ik heb even een kleine vraag. As woensdag heb ik mijn eisprong. Dit weet ik zeker omdat ik ovu testjes heb gebruikt voorgaande maanden. Ik vraag me af op welke dagen ik nu het best kan klussen. Ik heb altijd 1 dag een knaltest. Dg ervoor en erna heel licht streepje. Vorige keer heb ik dag ervoor, dag van, en twee dagen na eisprong geklust. Gr theebeeb