Nu al vruchtbaarslijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stellaa, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    he meiden,

Ben 17september voor het laatst ongi geweest.
    zit nu dus op cyclusdag 7.
    net met het afvegen zat er rekbaarslijm op mn wcpapiertje.
    kan het dan nu AL wezen dat ik in me vruchtbare dagen zit?
    iemand waarbij dit bekend voorkomt? en was het dan ook vruchtbaarslijm?

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat slijm duidt op een naderende eisprong dan heb je dus gewoon een snelle eisprong lijkt me:D succes met klussen

3. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    kan dat dan zooooo snel?:|
    sta dr ff van te kijken :$

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Rekbaar en doorzichtig slijm zit vol met voedingstoffen voor de zaadcellen om te overleven tot ze het ei hebben gevonden. Dat slijm zorgt ervoor dat de zaadjes bij de eicel komen en dat is van belang. mIsschien dat andere meiden er meer vestand van hebben maar dat is wat ik weet....

5. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    trouwens me cyclussen zijn na t stoppen met de pil :

29.39.35.66.41.36 dus eindelyk daalt ie weer! ma dan kan t dus ook zo snel gaan?:|

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Oh wat balen meis dat jezoveel onregelmatige heb gehad.
    Je hebt niet toevallig een ovu test in huis?

7. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    bedankt voor je antwoord.

morgen komt me vriend weer, zouden we t dan nog wel redden of zou dat te laat wezen?
    ik snap dat je niet alles kan weten maar zou t kunnen?
    ben gelijk bang dat vnaaf me eisprong plaatsvind ofzo:p

8. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

nee..maar dan is t ook maar gokken hoe en wat denk ik en denk beter met tempraturen gaat lukken.

ben al sinds sept van de pil af vorig jaar hoor..maar ben toen ik weer ongi werd t bij gaan houden!

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Temp je nu ook al? want zo niet dan heb je er nu weinig aan... ik zou in elk geval lekker klussen vanavond. Gezelli :) en dan maar afwachten er is weinig meer wat je kan doen...

Je bent dus nu een jaar van de pil af... zou wel leuk zijn als je nu zwanger zou worden. Succes meid

10. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

he lieve meid!

ik had net al een berichtje gepost over dat me vriend dr morgen pas is;)
    miss er overheen gelezen?
    hahaha geeft niet:D

zijn trouwens nu net de 3e maand in met zwanger worden (alsk kijk naar vele andere die er lang overdoen).
    maar het zou nu natuurlijk ook erg erg erg erg welkom wezen:)

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey stellaa!! haha!

Dat is wel vroeg als je nu je ei al zou hebben, maar het kan wel!
    Als ik vruchtbaar slijm heb, heb ik meestal 3 dagen daarna mn ei.. dus echt 3 a 4 dagen van dat vruchtbare slijm..

Ik denk dat ik morgen ga beginnen met temperaturen.. Zou toch ook wel eens willen weten of ik het altijd wel juist heb wanneer ik mn ei heb. Zo kan ik dan precies berekenen wanneer ik ongi zou worden, en zit ik niet weer een week in zenuwen.

Maar cyclussen van 24 dagen bestaan wel, dat je dan bijvoorbeeld op dag 10 je ei zou hebben. Maar heb niet super veel verstand ervan...

Succes meid!

12. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

heee!:D

bedankt voor je reactie meid.
    Ja het kan indd wel, hahaha.
    en vruchtbaarslijm hadk vorige x heeeel veeel langer dan 4dagen 8tr mekaar.. mja kan ook restjes sperma zijn ieuww sorrie voor de details!
    maargoed!
    dan ben ik iig niet te laat met klussen als ik morgen ga klussen:D
    denk ik dan toch maar :D.

Ik wou ook tempraturen maar eigk niet gedaan ook, stomstomstom en zit al op dag 7 dus dat is een beetje dom van mij!

liefss!

13. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    trouwens, weet je hoe ik nou wel denk?
    dan hebben we in t weekend geklust zegmaar..en dan denk ik mooi hebben we toch een kansje!
    en datk dan paar dagen later denk van..ja maar stel dat t nou niet zo was??? :p .. al dat getwijfel omdat ik t zo graag wil natuurlk.
    maargoed als de vruchtbare dagen nu al zijn begonnen kan ik zondag mn eisprong verw8en en ik weet dat sommige meiden m ook voelen..eens even opletten zondag of ik het miss ook wel kan voelen, mocht t zo wezen dat dan me eisprong is.

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dat twijfelen en dubben is heel normaal hoor, gewoonweg omdat je je best kan doen en meer ook niet. Dan heeft de natuur de touwtjes in handen.

En betreft details...ik ben daar al aan gewend geraakt hoor...slijm, sperma en noem maar op ;)

15. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

haha ja ik ben er ook wel aangwend :p.

ja het is heel normaal, maar ik kijk gwn vooruit met de gedachtes..de meeste stellen worden met een jaar zwanger en wij zijn nog maar in ronde 3 dus nog nix te klagen.
    mja kotm toch hard aan als je ongi komt :x, maar als ik nu al vruchtbaar ben zegmaar dan kan ik er gwn vant weekend weer tegenaan! wel snel eigk. ben net 3 dagen van me ongi af..en daarna nog 1 of 2 dagen oudbloed gehad. maar daar kan t slijm niet van komen want het slijm was echt gwn doorzichtig en rekbaar zonder kleur of iets dergelijks.
    alhoewel heb gister nog heeeel licht bruin gehad.. maar daarna gleijk vruchtbaarslijm?

ojeej het komt al hoor dat twijfelen en dubben, haha.
    blij met dit forum, heeeel blij. hahaha

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    In welke ronde je ook zit ik denk dat elke ongi een terleurstelling is. Ookal zeggen ze toch wel minimaal een jaar... ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn want het maakt je onzeker.

Dat dubben en zo dat hou je hoor...ook als je zwanger bent, als je eenmaal moeder bent, eenmaal oma bent noem maar op. Maar het heeft zulke leuke dingen :)

Ook ik ben heeeeeeeeeeel happy met dit forum :D

17. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    haha ja lekker van je aftypen en zo zie je maar dat je niet de enigste ben enz, hahaha.

:D liefs.

18. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Het is gewoonweg al lekker je hoofd leeg te maken en het te delen met meiden die weten hoe je je voelt. Beters he

19. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    #19 Stellaa, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    ja inderdaad :D:D

als bijv. mn vruchtbare dagen nu in zijn gegaan en zondag me eisprong. dan duurd t nog heel lang voor ik ongi ben toch?
    want al ben je snel bij je vruchtbare dagen dat je dan langer moet w8en op je ongi dan dat je bijv na 14 dagen je vruchtbare dagen heb want scheelt gelijk weer wachten, of zie ik dat verkeerd?8)

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Stellaa volgens mij is het zo:

14 dagen na je eisprong word je ongesteld (of niet natuurlijk ;) )

dus als je op dag 10 al je eisprong hebt, dan zou je 14 dagen later al ongi kunnen worden.

Daarom wil ik deze ronde gewoon weten wanneer mn ei is, want we hebben dr gewoon helemaal naast geklust! opzich niet heel erg, maar zitten al in ronde 5! Wil nu toch wel graag precies weten wanneer mn ei is!
    Ik hou je wel even op de hoogte hoe mij dat temepraturen bevalt, dan kun je het misschien de volgende ronde ook proberen, mocht je het nodig hebben.

Ze zeggen ook wel als je nou soweiso om de 2 dagen klust, dan zit je er eigenlijk nooit naast!!

Nou ja, succes meid!

Deel Deze Pagina