Elke dag of om de dag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoevaak vrij je tijdens je vruchtbare periode

1. Om de dag

2. Elke dag

3. Let ik niet op

4. Anders?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ben nu erg benieuwd, je leest overal dat je tijdens je vruchtbare periode het beste om de dag kunt vrijen, doen jullie dat ook :(:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Om de dag, heb blijkt nl. dat de kwaliteit beter is dan dat je elke dag klust en bovendien overleven ze zowiezo ind e tussentijd wel daarbinnen :p

3. Niet meer actief

om de dag is inderdaad het beste, maar zodra die eisprong nadert moet ik mezelf inhouden om niet elke dag te gaan klussen...voor de zekerheid denk ik dan..is dit een herkenbare gedachte?
    liefs Carmen

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heb om de dag ingevuld, maar soms hebben we tussendoor ook "zin" en dat laten we dan zeker niet.. [-X

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Om de dag, anders trekt mijn hubbie dat niet. ;)

6. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    om de dag

7. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Meestal om de dag en soms iets meer.....hihihi

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij deden het iedere dag in de vruchtbare periode. Kwamen bij de gyn en daar heb ik de vraag gest aan haar en ze zei: Gewoon iedere dag is prima, maar meerdere keren op een dag ( :confused: ) is niet oke/goed.

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    om de dag :) :)

groetjes

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    of het wat uitmaakt weet ik niet hoor, maar destijds toen we nog niet zo heel lang bij elkaar waren en de pil aan de kant gooide was ik direct de 1e ronde zwanger, bij de kleine meid door de pil heen ( 4mnd voor we zouden stoppen met de pil) en nu tegenwoordig nu we het dus niet meer in tegenstellng tot toen elke dag (soms meerdere keren :oops: ;) ) deden zijn we inmiddels "al" 9 mnd bezig....er zijn zoveel onderzoeken over gedaan en vele wijzen weer wat anders uit waardoor ik je alleen maar kan adviseren om "het" te doen wanneer je er zin in hebt, niet omdat het moet of omdat het geadviseerd wordt... ;)

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Zo rond de vruchtbare dagen ong. om de twee dagen de rest van de dagen wisselend. Mijn mannetje heeft deze maand stevig de griep gehad dus deze maand halen we et gemiddelde niet ;)

Groetjes Mona

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik weet niet of je mijn verhaal kent?

De meeste hier ondertussen wel,

Wij konden ivm werk van mijn menneke niet eens in de vruchtbare week vrijen, hij ging altijd maandag weg en kwam dan vrijdags of zaterdags thuis.

Afgelopen periode heb ik mijn eisprong ergens op vrijdag en zaterdag nacht gehad, ik hield de temp bij en kon dus zo zien dat ik op zaterdag ochtend een temp stijging had, wat erop wees dat het eitje was geweest, manlief kwam pas zaterdag laat thuis,
    weer te laat dus. . . dacht ik . . .

5 dagen van te voren en 1 dag erna, ruim 20 uur na mijn eisprong en zie mijn banner,

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij hebben ons drie maanden lang suf geklust tijdens mijn vruchtbare periode en dat alles zonder resultaat.
    De vierde ronde had ik er echt genoeg van, niet op gelet en tada.... zwanger!
    Het is weer zo'n cliche verhaal, maar wel echt gebeurd...

Groetjes, Anakin.

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    wij hadden alles gedaan.
    eerst om de dag.
    toen elke dag.
    toen alleen rond vruchtbare dagen.
    de laatste keer had ik erg last van mijn rug
    toen maar 2x gedaan en zwanger.
    wist wel dat het mijn vruchtbare dagen waren.
    liefs chantal.

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Om de dag en meteen zwanger. De eerste ronde alleen rond de vermeende vruchtbare periode. Zaten we er lekker even een dikke week naast :( Dus toen om de dag vanaf einde menstruatie, 4 weken lang, pfff. Maar wel 2e ronde raak.

16. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    hoi
    ik heb gestemd om de dag. Althans dat doen we nu vanaf de laatste menstruatie. Voorheen deden we gewoon waar en wanneer we zin hadden. Dus we wachten weer af nu.

succes allemaal!

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    1e ronde om de dag, en de 2e ronde toen het dus raak was veel minder.
    Beetje hetzelfde verhaal als Ninetje, dagen voor de eisprong en een dag na de eisprong.

En notabene een 2-eiige tweeling dus het hoeft echt niets te zeggen, dat verplichte om de dag of elke dag klussen ;)

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

19. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik let er niet meer zo op,de :evil: zijn nu weer weg en zou eigenlijk al weer willen beginnen,maar tussen de 10e en de 16e dag van de cyclus meer kansen hè :)

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt allemaal voor die leuke reacties! En de leuke verhalen van oa. Ninetje, nou ik denk dat ik er dan maar wel een beetje op ga letten maar het moet inderdaad wel 'leuk blijven'. Veel succes iedereen en van harte aan diegene met zo'n ontzettend leuke banner!

Deel Deze Pagina