Hoi meiden allemaal.. sorry hor ik moet me ff afreageren. wat een chago ben ik vandaag en gisteren. hubbie kan niks goeds doen zeggen of wat dan ook. Over al kan ik neidig om worden. Echt geen opmerking van hem kan ik warderen.... alles zie ik als negatief. of als rotopmerking. gedverdemme.... echt sinds gisteren ben ik niet te harden pff zo ken ik mezelf helemaal niet. normaal heerlijk weekend gezellig en leuk. pfff dat lucht op.! groetjes Ps. kan het aan een aankoment ongi liggen, al heb ik dr nog nooit geen last van gehad humeurig voor ongi. ook niet voor de pil of de afgelopen 5 x. Langste cyclus waar mijn banner op staat is 34 dagen 2x gehad, kortst cyclus 28 dagen 3x gehad.
reageer je maar even af hoor.;. ik weet precies wat je bedoeld.. je doet het allemaal maar en je slikt iedere maand die teleurstellingen maar op een gegeven moment loopt de emmer over en ben je gewoon een paar dagen niet te genieten.. kop op meid xxx
Is het geen bijna-zwangerschaps-sjaggerijn? Of bestaat die versie niet? Anders is het gewoon bijna-ongesteldheids-sjaggerijn en dat gaat gelukkig heeel gauw weer over! Kop op ....!