Hoi, ben nu ongeveer 5 maanden geleden gestopt met de pil. sindsdien een hele regelmatige cyclus van 30 dagen. vrijdag had ik ongi moeten worden maar er gebeurde helemaal niets. zondag testje gedaan en dat was een heel vaag streepje. wou morgen weer een testje doen, maar ben vanmorgen begonnen met bloeden. heb wel het gevoel zwanger te zijn, maar nu weet ik het niet weer.
Ai, kan twee kanten opgaan. Het zou mis kunnen zijn, maar sommige dames vloeien en zijn toch goed zwanger.. Wat spannend voor je Je kunt wel testen morgen, dan zou het wel een knalstreep moeten zijn...
dank jullie wel voor de reactie, maar ik denk dat het helaas mis is gegaan. er kwam gister een enorme pijn in de onderrug en bovenbenen bij. en vanmorgen iets wat op een slijmprop leek. Weet iemand hoe lang het duurt voor we het weer kunnen proberen?
Als je wil kun je deze ronde het gewoon weer proberen. Je hoort weleens dat het na een vmk de ronde erna sneller raak is. Geen idee of dat ook echt zo is, maar ik hoop het voor je!
Wat naar voor je Toch zou ik wel even laten nakijken of de boel schoon is hoor. Ik had namelijk ook met mijn bbz erge rugpijn en bloedverlies. En met mijn laatste miskraam bloedverlies met stolsels en toen bleek het vruchtzakje toch niet losgekomen en moest ik gecuretteerd worden. Niet gezegd dat dat bij jou ook zo is natuurlijk! Maar ik zou het wel ff laten checken. Verder is het inderdaad een veelgehoord advies om direct weer te klussen na een miskraam, maar in het ziekenhuis is mij verteld om zeker een maand (ronde) te wachten, omdat de kans op nog een miskraam relatief groot is als je meteen weer zwanger wordt. En je lijf moet weer even de regelmaat terugvinden en dat duurt soms even.. Veel sterkte! Groetjes Patricia
Bedankt Patricia. Ben vandaag naar de huisarts geweest, die heeft er naar gekeken en voor de zekerheid een kweekje laten maken. Het zag er allemaal goed uit en de pijn moet de komende dagen afnemen en verdwijnen. Kon volgens haar ook gewoon weer rustig aan beginnen al zal het misschien wat langer duren voor dat ik mijn eisprong weer krijg