Hallo dames (en heren?) Lees al een tijdje mee op het forum maar nog nooit iets gepost. Ach eens moet de eerste keer zijn toch? Nu zit ik met een vraag over mijn ovulatie testen. Dit is de eerste keer dat we daarmee aan de slag zijn gegaan. Enkele maanden na stoppen met pil stabiele cyclus van 28 dagen. Afgelopen maand op dag 24 lichte bloeding van zo'n twee dagen. Erg weinig, merkte het eigenlijk alleen op aan het toiletpapier, druppels waren het niet. Toen zeer opgeblazen gevoel en werd uiteindelijk op dag 30 ongesteld. Voor mijn gevoel minder dan voorgaande maanden. Nu vanaf 1 oktober begonnen met ovulatie testen. Vrij dikke streep, komt toch wel vrij in de buurt van de controle lijn. Iedere dag gewoon aan het testen, volgende dag heel stuk minder duidelijke streep. Gisteren ongeveer dezelfde en nu bijna niet meer te zien. Lang verhaal kort, klinkt dit iemand bekend of kan mij hier iets meer over vertellen? Verwachte namelijk de eisprong pas later, maar vanwege mijn bloedingen van vorige week vind ik het samen met dit toch anders dan wat ik allemaal gelezen heb.
Begin vorige week, die wat negatief. Dacht zal toch eens testen omdat ik het al raar vond. Dat was dus voor de ovulatietesten. Morgen nog maar even een zwangerschapstest ertegenaan gooien dan maar