Elke dag schoen zetten of 2x pw met kado?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door bunchy, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Hier zet zoon 1x zijn schoen, als Sinterklaas in het land komt. Meer dan dat vind ik persoonlijk niet nodig.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Hij mag zijn schoen elke dag zetten en elke avond stop ik er iets in. De ene keer een mandarijn, chocolade munt, taaipop, handje pepernoten etc. Cadeautjes doe ik 2 of 3 keer en dan gewoon kleine cadeautjes. Nog een klein weekje en dan is de drukte weer voorbij!

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hij zet hem elke dag met zit niet altijd wat in (wordt er niks vroeger van wakker om spanning oid)
    Vanmorgen wel een cadeau
    Had hij het pas na het ontbijt door :roflmao:

4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.195
    1.054
    113
    Vrouw
    Dochter mag van mij 2 of 3 keer de schoen zetten. Ze had zelf bedacht dat ze m wel elke dag kon zetten :D:D maar toen er niks in zat heeft ze dat niet nog eens gedaan. Gewoon, omdat sinterklaas ook naar andere kindjes moet.

5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Mijn dochter zet hem elke dag(en ook voor haar zusje, maar ze is nog te klein haha) en ze krijgen elke dag of wat lekkers of een cadeautje :)

6. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Hier is de spanning zoooo groot voor zoon, dat we het hier beperken. Nu nog 1 keer donderdag en dan zondag pakjesmiddag. 5 dec nog op school en gastouder.

Ze komen niks tekort

Deel Deze Pagina