hoi allemaal, stel de vraag gewoon even want heb het idee dat mensen mijn raar aankijken als ik zeg dat alicia de schoen elke dag mag zetten. hier wordt het de ene dag een snoepje en de andere dag een kadotje en was dat vroeger bij ons thuis ook. het zijn welgewoon schoenkadotjes zoals, popje, boekje, dvdtje etc. hoe vaak mogen jullie kids de schoen zetten? en wat doe je er in?
Dat vind ik wel veel ja, hier 1x als de Sint aan komt. Zo ging het bij ons vroeger ook En nog 1x bij oma. Vanaf wanneer doe jij de schoen zetten dan?
Hier 2x. Ten eerste omdat ik geen geldboom heb en ten 2e omdat ze blij moet zijn met wat ze krijgt. Ene x een mandarijn en de andere x een cadeautje. Op 5 december doen we ook al pakjes Elke dag vind ik zelf overdreven maar dat is gewoon welke keuze je zelf maakt!
Ze mogen best elke dag hun schoen zetten maar of er dan wat in komt? Nee ik vind elke dag teveel. Ze mogen hun schoen zetten als hij aankomt en 4 dec in elk geval. Vaak dan nog zo'n 2 keer per week. De ene keer is het alleen wat snoepgoed en de andere keer een klein cadeautje. Sinterklaas is een leuk feest maar ik pas wel op voor teveel cadeautjes. Bovendien is de oudste de 17e ook nog jarig.
Sja, hier mag mijn meisje ook elke dag dr schoen zetten, ik doe 2 a 3 x een KLEIN cadeautjes erin en de rest snoepgoed. Maar ze is al blij met 5 pepernoten hihi We vergeten het wel eens en zij ook, dus sja, daar maakt zij en ik geen punt van
ik zet hem vanaf dat de sint is aangekomen. hier komt hij zondag 12 uur aan en die avond mag ze der schoen zetten, 4 december voor het laatst.
ze mogen hier best elke dag de schoen zetten, maar er zal dan ook vaak niks inzitten! wij hebben 3 dingen om in de schoen te doen, de 1e keer as zaterdag een cadeautje, de week daarop een snoepje, en weer een week later een klein cadeautje. vind ik meer als genoeg. wij zetten vroeger ook elke dag de schoen, maar er zat ook vaker niks dan iets in.
Ze willen hier ook elke dag hun schoen zetten en doen dat ook, maar ze krijgen maar twee keer in de week iets in de schoen. De kinderen moeten ook leren dat andere kinderen ook cadeautjes krijgen en dat 'de sint' niet zoveel geld heeft (en/of tijd) om elke dag iets in de schoen te doen. Als ze naar school gaan is het ook niet leuk voor andere kinderen als zij wel elke dag iets krijgen. @ lovewinnie; je dochtertje is 15 maanden? Waarom zou je haar elke dag de schoen op laten zetten? Het blijft volgens mij een stuk specialer als je haar een paar keer in de week haar schoen laat opzetten.
Geen idee eigenlijk. Nog niet over nagedacht. Ik denk alleen in het weekend de schoen zetten. za-zo Ik heb die poppen van de AH opgespaard en die krijgt ze in de schoen( idee van schoonzus) en en mandarijn is ook een leuk idee. Daar is ze nu zo gek op dat ze blijft door eten. 6 keer dus in totaal. Best veel al vind ik.
ja gaat gewoon om het idee. is maar 1 piriode in het jaar en het is niet elke dag iest groots of veel. soms zakje pepernootjes, dan weer een mandarijntje, dag er op een boekje, dan weer bijvoorbeeld 2 chocomuntjes (zakje is toch wel wat veel ) etc
Bij mij mochten ze elke dag hun schoen zetten. Maar t was niet zo dat de sint elke dag langs kwam! Er zijn zoveel kindjes in nederland. Zat er iets zelf gemaakts in hadden ze wel meer kans. Maar doorgaans was t zo'n 4 a 5 x raak...maar wel pas als ze in t land waren.
Sorry even tussendoor... Giegel wat heb jij een grappig plaatje bij jouw profiel. Ik dacht echt dat ik een beestje op mijn scherm had zitten dus ik vegen en vegen...maar hij ging er niet af haha. Leuk hoor!
hier ook elke dag zijn schoen zetten 5 december nog een keer vieren bij de ene opa en oma en dan 6 december bij de andere ope en oma
Ik vind het echt overdreven. En helemaal op deze leeftijd. Hier zet Jarissa haar schoen echt nog niet. Andere kids van mn vriend 1x per weekend (of ze hier nu alleen weekenden zijn of hele weken maakt niet uit) vanaf dat Sint in het land is tot 5 december. Volgens mij is dat 3x. Vind ik zelf meer dan genoeg.
Nee hier niet elke dag, vind ik een beetje onzin 1 á 2 keer per week is meer dan zat. Ik denk niet eens dat we dit weekend al de schoen zetten omdat papa dan jarig is. Groetjes anita
juist, zo gaat het hier dus ook. Mijn dochter werd vorig jaar al helemaal gek toen ze 5 pepernoten vond in dr schoen!
hier ook nog helemaal geen schoen zetten. elke dag vind ik ook echt te veel. ze weten nog niet eens wie of wat sinterklaas nou helemaal is. Bij oma zal er vast wel een keer iets staan, maar er zijn ook oudere neefjes en nichtjes. 2x pakjesavond bij de opa's en oma's. we doen het nog niet thuis, gewoon omdat ze het toch nog niet snappen
Mijn zoontje zet zijn schoen nog niet.... Ik vind het nog een beetje onzinnig, aangezien hij 17 maanden is en er toch nog geen besef van heeft. Bij oma mag hij dit jaar wel 1 x zijn schoen zetten. Ik denk dat mijn zoontje volgend jaar zijn schoen 2 x per week mag zetten ofzo, nog niet over nagedacht eigenlijk.