Help! Waarom zitten panty's altijd tot net onder je bh, of nog erger tot aan je kin? Bestaan er heupmodel panty's? Die net onder de rand van je rokje vallen zeg maar en die je er niet 10 keer omheen moet vouwen Vind dat zo erg! Of een panty waar het kruis op half zeven hangt Wie heeft de tip!
een string over je panty aan houdt je kruis op zijn plek en inderdaad die hoge modellen omvouwen. ik weet niet of er heupmodellen bestaan
Je zou eens bij een kousen/beenmode winkel moeten kijken, volgens mij hebben ze daar wel andere modellen.
ik heb ook altijd een string eroverheen, werkt goed. En die korte, sja ik heb altijd korte, gewoon van de DA
gewoon ff zes keer omslaan en een string er overheen. string werkt touwens prima. heupmodellen ik heb ze nog nooit gevonden. ik ben 180 en moet ook al een extra grote maaat hebben wil hij lang genoeg zijn, dan zijn me benen langer maar kan ik ook meteen een haarnetje van maken zo hoog kan ik hem optrekken.
Hahaha, een soort catsuit . Maar v&d verkoopt trouwens wel de lage modellen. Die vond ik in mijn zwangerschap ook beter zitten dan het zwangerschapsmodel van de bijenkorf.
Zijn het echt korte rokjes? Anders zou ik gewoon kousen aantrekken. Zit lekker, en je voelt je ook nog een beetje vrouwelijker
haha even offtopic: ik heb altijd het tegenovergestelde: mijn benen zijn relatief lang en daardoor zijn mijn panty's altijd te kort.
Nou, ik heb dus ook lange benen en koop dus mt 44/46 ongeveer om niet met laaghangend kruis te zitten zeg maar, maar dan heb je ze dus tot je kin. En omrollen onder een jurkje is geen gezicht, hihi! Ik sla 'm nu om over m'n rokje, ook charming.... Kousen is idd wel vrouwelijk, maar vind die plakdingen echt niets en jarretels, haha, nee dank u Vind het gewoon vreemd dat er geen lage modellen bestaan, of dat ik ze nog niet gevonden heb.... Die van V&D is dat eigen merk ofzo?
Ff gegoogled! http://www.blitzzonline.nl/heup-panty-zwart-/product_info.php/products_id/1709 Joepieeee
Daarom heb ik nooit een panty aan. En die ene keer in t jaar dat het gebeurt ben ik binnen een uur een punker met van die gaten in de panty's. Doe mij maar een legging.
Da's nou echt een heel goed idee! Daar was ik dus in mijn hele panty-draag-carriére nog niet opgekomen hé! Ik draag niet vaak korte rokjes, juist omdat ik bang ben dat ik het kruis ineens tussen mijn knieën heb zitten...
Ik vind leggings ook heel fijn. Draag in de winter altijd 60 den panty's en knip tegenwoordig gewoon de voeten eraf!
Als je last hebt van een afzakkend kruis ( hihi) knip je toch gewoon de voeten eraf? Ik vind nu die hoge modellen wel lekker, kun je lekker over je dikke buik heentrekken!
ja kan voor vier euro een legging kopen bij de zeeman, voor dat geld is het het proberen waard. Zit bij mij perfect. btw ik ben ook lang (184) en maat l is mij veel te lang.