Ligt een beetje aan het weer, zweten, enz enz. Maar 's winters wel tot een week soms, zomers toch meestal wel een dag of 3. Mocht willen dat ik zoveel bh's kon kopen dat ik elke dag een andere aan kon trekken
ehm nee hoor. deze ransbak draagt hem gerust een dag of 5. mits in de winter. in de zomer dag of 3. ik heb er 3 en 2 die het fijnst zijn
Ik ook langer dan 2 dagen hoor. Ik ruik altijd even of ze naar zweet stinken en zo ja; gaan ze in de was. Maar ze zitten niet tot mijn oksels dus zo snel gebeurt dat niet en ik lek ook nog niks.
Met het weer van afgelopen dagen doe ik hem s'avonds in de was, maar normaal gesproken draag ik hem wel 2/3 dagen.
Nee, elke drie dagen, tenzij ik veel gezweet heb in mijn bh... Dat belandt meestal in mijn shirt die draag ik soms maar een halve dag... Vervelende kwaal, die okselstraal... Gelukkig heb ik nu nieuwe deo (slechts 17,95) en ik kon zelfs een strak shirtje zonder ventje/jasje aan! Jeej... Eh off topic
mijn sportbh ga naar 1 uur sporten in de was gewone bh;s 1 dag in de zomer, in deze zomer 2 dagen in de winter ook 2 dagen.... mocht ik gezweet hebben dan max 2 dag.
Nee meestal doe ik er 2 a 3 dagen mee, alleen met plakweer en zeker met een witte bh doe ik sneller een schone aan.
Na dit topic voel ik mij echt een smeerlap maar ik doe rustig 4,5 dagen met dezelfde bh Ik douche elke dag en als ik zweet komt het op mijn shirt.
Maximaal 2 dagen, maar als ik veel gezweet heb (warm weer of flink poetsen) draag ik ze maar één dag. Ik zou ook wel meer bh's willen hebben, maar ik koop nogal dure (rond de 80 euro). Dus dan maar vaker in een sopje in de wastafel.
Eh nee.. om de twee dagen trek ik een nieuwe BH aan tenzij ik echt veel gezweet heb zoals de afgelopen warme dagen.
Ik draag hem ook zo'n 4 a 5 dagen. Maar draag niet de hele dag een bh. Als ik thuis ben draag ik er bijna nooit een.
Je bent inderdaad niet de enige Ik kan er ook gerust 4 dagen mee lopen. Ik heb maar 2 echt goeie dus ik ga echt niet elke dag een bh wassen.