Elke dag schone bh??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wat grappig! Die vraag stelde mijn man mij nou ook laatst toen die stelling voor kwam bij Jongens tegen de meisjes op tv.

Ik realiseerde me dat ik dat niet doe en eigenlijk puur omdat ik maar 1 bh heb die fijn zit. Zodra hij muf ruikt (vaak na 3 a 4 dagen) was ik hem, draag ik 1 dag een oncomfortabele bh en daarna gaat hij weer aan :D

De volgende dag dus maar een bezoek gebracht aan de hunkemoller zodat ik elke dag of elke 2 dagen een schone aan kan!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor:)

3. adi

adi Niet meer actief

Ik pas de bh aan mijn bovenkleding., qua vorm, kleur, soort bandjes ed. Dus ik wissel ze wel vaak om, maar ik gooi een BH na een koude dag dragen niet gelijk in de was.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee ik doe er ook een stuk langer mee...

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou ik doe nog veeeel langer dan de meeste hier met een bh. Heb ook nooit het idee dat het vies wordt ofzo.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier idem!

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik wel.
    Ik vind m echt niet fris meer ruiken de andere dag.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee echt niet. Ik heb niet eens zoveel bh's! Ik heb maar 4 goeie bh's en ik trek in de winter om de 3 à 4 dagen een schone aan en in de zomer om de 2 dagen.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik doe elke 2 dagen een nieuwe aan. Heb er 10 dus opzich zou het ook elke dag kunnen;)

10. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Let er niet specifiek op hoeveel dagen nee. Maar kan weleens voorkomen dat ik de ene dag de ene bh aan heb en de volgende dag weer een andere. Heb hem ook niet de hele dag aan en als hij niet meer lekker ruikt, gaat ie de was in.

11. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Grappig! Ik heb bijna iedere dag een andere beha aan (zwart, wit of kleurtje) Maar ik was ze maar 1x in de maand, denk ik. Op vakantie in een warmland is het een ander verhaal.

12. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    In de winter draag ik meestal bh's met een conventionele vorm: 2 bandjes, niks gekruist. Dan hangt het af van hoe fris ik het ervaar, maar wijkt niet af van wat de meesten hier zeggen.

In de zomer draag ik vaak halter, conventionele en sinds kort ook zeer vaak strapless bh's, en soms dezelfde in multiway stijl. Dat wisselt dus allemaal iedere dag.
    Ik was ze zeker niet altijd na 1 of 2 keer dragen. En vrijwel nooit omdat ik zweetlucht bemerk, maar omdat ik dat wasluchtje wel lekker vind :).

Overigens draag ik geen bh's boven de 18 euro (bedenk ik me net, geen bewuste grens). Ik heb er dus zeker meer dan voor iedere dag van de week, al heb ik er wel wat liggen die ik nu niet meer goed pas (ben afgevallen).

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja, elke dag een schone. Was ze ook echt om de paar dagen in de machine ook al zijn het dure dingen. Woon wel in een tropisch klimaat. :p

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja, iedere dag een andere. Draag altijd een setje..

15. Hier gaat kleding de was in zodra het vies is. Dus als er een vlek op zit of het ruikt. Kan dus heel verschillend zijn hoe lang ik met een bh doe voor ie in de was gaat...

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik koop bij elke bh setje van 2 of 3 verschillende broekjes. Hierdoor doe ik dus ook 2 à 3 dagen met een bh. Als het echt warm is natuurlijk niet maar dat komt hier zelden voor de laatste tijd

17. Bri

Bri Niet meer actief

Twee dagen met één bh. Ik koop ook altijd 2 bijpassende broekjes erbij, dan kom je perfect uit.
    Was alles in de machine, in een lingerie-waszakje. En als ze lelijk worden, heb ik een prachtreden om nieuwe te kopen.

18. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

2 dagen met een bh, ik koop er altijd een matchende hipster en string bij :)

19. Linana

Linana Niet meer actief

Ik draag tegenwoordig wel elke dag een schone bh. Op dagen dat ik nergens heen hoef, zoals zondag, draag ik gewoon geen bh maar een strakke top of zo'n goedkope beugelloze strakke top/bh van de action (geen idee hoe die krengen heten)

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee 1x in de week ofzo afhankelijk van het weer, en loop heel vaak los met ze haha

Deel Deze Pagina