Wat grappig! Die vraag stelde mijn man mij nou ook laatst toen die stelling voor kwam bij Jongens tegen de meisjes op tv. Ik realiseerde me dat ik dat niet doe en eigenlijk puur omdat ik maar 1 bh heb die fijn zit. Zodra hij muf ruikt (vaak na 3 a 4 dagen) was ik hem, draag ik 1 dag een oncomfortabele bh en daarna gaat hij weer aan De volgende dag dus maar een bezoek gebracht aan de hunkemoller zodat ik elke dag of elke 2 dagen een schone aan kan!
Ik pas de bh aan mijn bovenkleding., qua vorm, kleur, soort bandjes ed. Dus ik wissel ze wel vaak om, maar ik gooi een BH na een koude dag dragen niet gelijk in de was.
Nou ik doe nog veeeel langer dan de meeste hier met een bh. Heb ook nooit het idee dat het vies wordt ofzo.
Nee echt niet. Ik heb niet eens zoveel bh's! Ik heb maar 4 goeie bh's en ik trek in de winter om de 3 à 4 dagen een schone aan en in de zomer om de 2 dagen.
Let er niet specifiek op hoeveel dagen nee. Maar kan weleens voorkomen dat ik de ene dag de ene bh aan heb en de volgende dag weer een andere. Heb hem ook niet de hele dag aan en als hij niet meer lekker ruikt, gaat ie de was in.
Grappig! Ik heb bijna iedere dag een andere beha aan (zwart, wit of kleurtje) Maar ik was ze maar 1x in de maand, denk ik. Op vakantie in een warmland is het een ander verhaal.
In de winter draag ik meestal bh's met een conventionele vorm: 2 bandjes, niks gekruist. Dan hangt het af van hoe fris ik het ervaar, maar wijkt niet af van wat de meesten hier zeggen. In de zomer draag ik vaak halter, conventionele en sinds kort ook zeer vaak strapless bh's, en soms dezelfde in multiway stijl. Dat wisselt dus allemaal iedere dag. Ik was ze zeker niet altijd na 1 of 2 keer dragen. En vrijwel nooit omdat ik zweetlucht bemerk, maar omdat ik dat wasluchtje wel lekker vind . Overigens draag ik geen bh's boven de 18 euro (bedenk ik me net, geen bewuste grens). Ik heb er dus zeker meer dan voor iedere dag van de week, al heb ik er wel wat liggen die ik nu niet meer goed pas (ben afgevallen).
Ja, elke dag een schone. Was ze ook echt om de paar dagen in de machine ook al zijn het dure dingen. Woon wel in een tropisch klimaat.
Hier gaat kleding de was in zodra het vies is. Dus als er een vlek op zit of het ruikt. Kan dus heel verschillend zijn hoe lang ik met een bh doe voor ie in de was gaat...
Ik koop bij elke bh setje van 2 of 3 verschillende broekjes. Hierdoor doe ik dus ook 2 à 3 dagen met een bh. Als het echt warm is natuurlijk niet maar dat komt hier zelden voor de laatste tijd
Twee dagen met één bh. Ik koop ook altijd 2 bijpassende broekjes erbij, dan kom je perfect uit. Was alles in de machine, in een lingerie-waszakje. En als ze lelijk worden, heb ik een prachtreden om nieuwe te kopen.
Ik draag tegenwoordig wel elke dag een schone bh. Op dagen dat ik nergens heen hoef, zoals zondag, draag ik gewoon geen bh maar een strakke top of zo'n goedkope beugelloze strakke top/bh van de action (geen idee hoe die krengen heten)