ik lees hier veel dat ze niet meer fris ruiken onder de oksel. nou ik weet niet maar mijn bh band zit op mn rug en niet onder mn oksel hoor hahaha. ( even grof gezien dan he!) ze zitten toch niet in je oksels?? enige waar hij hier soms niet meer fris ruikt is onder mn borsten dus waar de beugels zitten
Ik draag ook 24uur per dag een bh, behalve onder de douche. En dat kwartier is ook de maximum tijd dat ik zonder bh kan, anders krijg ik een trekkend gevoel vanuit mijn schouders en last van mijn rug. Vanuit de douche droog ik eerst mijn schouders en borsten af, doe een bh aan, en ga dan mijn onderlichaam afdrogen. Ik kan ook niet slapen zonder.
Jouw gedachtengang hoeft ook niet gezond te zijn. Wat is vies aan een pyjama dat maar 1 nacht is gedragen? Of vind jij alles vies als de geur van de wasmiddel een beetje e eruit is? Als je je eigenlijk menselijke geur zo vies vindt dat je dat ten alle tijden wilt verbloemen of schoonschrobben is dat ook niet gezond. Zowel lichamelijk als psychisch niet.
mee eens ik probeer juist kleding 2 dagen aan te doen en zo ook de kids. anders was ik me helemaal het ongans ( doe ik nu al) gewoon helemaal niet nodig en ook niet goed voor je weerstand. kijk vieze of stinkende kleding gaat gewoon de was in maar zo niet gaat het de volgende dag weer aan of in de kast terug en paar dagen later weer aan. zelfde als elke dag douchen is ook niet nodig. in de zomer ala. maar zeker in de winter gaan we hier om de dag en zelfs weleens 2 dagen ertussen. maar goed dit is een andere discussie
Mijn pyama gaat een week mee, net zolang als mijn beddegoed Handdoeken gaan ook meerdere malen mee want je droogt je enkel af als je gedoucht hebt! Kleding gaat ook rustig 3 dagen mee. Pas als er vlekken of geurtjes aan komen vind ik het tijd voor de was. Oh, en ik douche ook 2 max 3x per week. (oke, wel iedere dag een washand.) Laat mensen mij maar een smeerpoets vinden, ik hoef niet zo nodig achter de massa aan die elkaar wijsmaken dat je alles dagelijks moet verschonen want anders ben je vies.. Slaat namelijk kant nog wal.
klopt helemaal. als je teveel doucht hou je helemaal geen huid meer over en ben je vatbaarder juist voor bacterien. omdat je dan een natuurlijke vetlaag eraf wast. die laag heb je juist nodig om ziektes buiten te houden. zijn er altijd weer mensen die roepen nou ik ben nooit ziek en douche elke dag maar ik ben er heilig van overtuigd dat door zulke dingen veel meer allergieen en zo zijn als vroeger. ik heb trouwens een huidziekte en mag nog niet eens elke dag douchen. soms is het weleens 2 dagen wel achter elkaar hoor bv bij warm weer maar dan zo weer 2 dagen niet wel een washand ook uiteraard
ik was mn bh elke avond in een sopje...dan is ie smorgens weer droog en fris. 1 keer per maand gaan ze de wasmachine in..voor de rest dus op handwas.
Volgens mij elke 3-4 dagen een ander.. Hou het eigenlijk niet eens bij. Maar doe 'm zodra ik thuis ben ook uit, want krijg altijd pijn van die ondingen. Ik douche in de winter ook niet elke dag. M'n pyjama doe ik ook gerust 4 dagen aan. Dus ik zal ook wel een viespeuk zijn
hahahaha met mooi weer bikini onder mn kleren (mits ik binnen blijf). Anders doe ik er wel 2 dagen mee.
en laat ik nou niks ruiken haha mijn neus doet het wat dat betreft niet helemaal goed, Maar ik zweet in mijn slaap en overdag zweet een mens ook dus dan is er niks lekkerders als schone kleren aan of pyjama. Onze dochter krijgt ook elke dag schoon ondergoed en kleding en pyjama aan. En ik werk op een kinderdagverblijf dus nee ben niet bang om vies te worden maar wel om vies te blijven dus ik vind schone kleren en ondergoed een must. Ik kan het juist omgekeerd erg ongezond vinden om niet elke dag een schone bh te dragen...
Twee dagen. Ik douche meestal ook om de dag dus dat is net de dag dat ik een schone aantrek. Met heel warm weer wel vaker, al is dat behelpen want ik heb er maar drie
Ik weet niet waar jij woont, maar in Nederland is het 90% Van de tijd echt geen zweetweer. Echt zweten doe je bij warmte en lichamelijke inspanning ( medisch overmatig zweten buitengelaten). Dus het hele zweten in bed is hier tijdens hele warme nachten of tijdens het vrijen. Heb nog nooit gezweet tijdens een rustige nacht slapen in een koele kamer, dus kan me daar niks bij voorstellen. maar als jij ( en ook je peuter?) altijd zo zweten s nachts als wij bij nachten van 25 graden, kan ik me voorstellen dat je elke dag je bed en nachtkleding in de was doet.
Mijn voedingsbh's om de twee dagen. Bij lekken elke dag, maar dat is al een tijdje geleden. Daarvoor (gewone bh's) 1 keer per drie of vier dagen ofzo. Ik zweet niet (als het niet warm is) en omdat ik elke dag douche ben ik niet zo moeilijk. Onderbroeken natuurlijk wel elke dag, sokken ook. Bed verschonen we elke 2 weken, en met warm weer zeker elke week of nog vaker. Het ligt er een beetje aan hoe warm het is.
Het is raar, mijn bh draag ik echt wel drie dagen terwijl ik nooit 2 dagen achter elkaar hetzelfde shirtje aan trek! Ik had er nog nooit bij stil gestaan..