Zouden jullie dat doen? Mijn dochter is bijna jarig en we twijfelen erover of we haar een kinderfeestje zullen laten geven.
Mijn dochter was in de eerste week jarig. Zodra ze weer naar school mag, gaat ze trakteren en uitnodigingen uitdelen voor haar feestje - na de lockdown dus.
Onze zoon is volgende week jarig. Maar wij doen hopelijk in april mei. En anders slaan we een jaartje over. Hij word 7 en snapt best eigelijk
Onze dochter wordt 20 januari 6 en wij geven haar feestje op die dag. De uitnodigingen zijn zaterdag uitgedeeld. Ik heb er op geschreven dat we de kinderen ophalen, als de scholen nog dicht blijven. Momenteel zitten we in quarantaine, dus hopelijk zijn we er tegen die tijd uit.
Nee ik zou dat nu niet doen. Hooguit een buitenfeestje, maar daar is het weer momenteel ook te onstabiel voor.
Mijn dochter heeft volgende week zaterdag ochtwnd een feestje en mijn zoontje geeft zelf die middag zijn feest, wel corona proof
Ik vind het eerlijk gezegd nogal van de zotte om nu kinderfeestjes te houden... Iedereen moet z'n contacten zoveel mogelijk beperken, scholen zijn natuurlijk niet voor de lol dicht, er zijn steeds meer signalen dat kinderen het virus ook wel degelijk kunnen verspreiden. Dan ga je toch niet een groep kinderen uitnodigen? En "corona-proof"... tjah je maakt mij niet wijs dat kinderen bij een feestje met mondkapje op gaan lopen en 1,5 meter afstand houden van elkaar.
Ligt eraan, wij willen graag een activiteit buiten huis doen, dat kan nu niet dus als alles weer open is, doen wij het alsnog. Mijn kind is net jarig geweest.
Wij wachten. Zal ook wel moeten, want we gaan met dochter en een paar vriendinnen uit eten bij zo’n all you can eat vreetschuur en die zijn nu dicht.
Nee, vind het nogal ongepast om nu te doen. onze oudste is vorige week 6 geworden, maar begreep prima dat een kinderfeesten nu niet gaat. We bekijken even hoe lang deze lockdown gaat duren. Misschien erna nog een feestje en anders volgend jaar weer.
Bedankt voor jullie reacties! Wij gaan het uitstellen. Hopelijk kan ze rond de lente/zomer alsnog een feestje geven en dan hebben we misschien ook wel beter weer. We zien het wel.
Mijn zoon is in december 9 geworden en we hebben toen besloten om dat jaar geen kinderfeest te doen. Ondanks dat hij het jammer vond, begreep hij het wel. De lockdown was toen nog niet uitgesproken, trouwens. Hopelijk kunnen we het dit jaar wel weer doen.
Hier liggen de kinderfeestjes op het moment stil. Als de scholen weer open zijn dan mag zoon van mij weer naar kinderfeestjes. Nu zien we andere kinderen alleen buiten in een speeltuin.