Dit zal de verloskundige je vertellen. Bij mijn vorige zwangerschap was dit vanaf 27 weken, nu vanaf 24 weken.
Voel je je baby niet of minder? Omdat je het vraagt.. Weet het antwoord niet precies, maar dacht vanaf 26 weken. Voel mn baby al sinds 15 weken dagelijks, dus die informatie was voor mij niet nodig, mn demente hersenen hebben het dus losgelaten
mijn vk hanteert 28 weken, ik had tussen de 22 en 28 weken regelmatig een paar dagen dat ik niets voelde en me dan zorgen maakte. Dus ik heb het heel goed onthouden
Ik voel vanaf 18 weken dagelijks schopjes. Maar hangt van heel erg veel factoren af dus als dat bij jou niet zo is moet je je niet druk maken hoor
Ik dacht ook vanaf 26-28wk. Trappelkaarten etc zijn ook vanaf die week bruikbaar over het algemeen. Maar er zit sowieso veel verschil in babies. Mijn beste vriendin is 27wk en voelt haar meisje heel weinig vanaf het begin, 2e kind voor haar. En ik voel ons 1e beebje vanaf week 19 dagelijks meerdere malen, de schopjes worden ook met de week sterker. Als je na week 28 meer dan 24u niks voelt moet je meteen bellen vlg de site van mijn vlk.