Hoi allemaal ik wil even wat kwijt ik kan het niet zo goed uitleggen maar ga het toch proberen. ik heb soms van die dagen dat het me allemaal niet mee zit dan huil ik maar en dan huil ik maar, ik kan dan maar aan 1 ding denken en dat is.. als alles straks maar goed komt met ons kleine wondertje ik zit er zo mee dat we niet ons eigen huis hebben maar bij de moeder van mijn vriend wonen waar ook nog zijn zus woont met kleine meid van 4jaar. ik wil zo graag dat onze kleine man ze eigen kamertje heb zijn eigen huis waar hij kan opgroeien samen met pappa en mamma maar het wil maar niet lukken om een eigen huis te vinden. ik ben in mei uitgerekend en we zitten nu nog steeds op de zolderkamer van mijn vriend waar dus ook straks de kamer onze kleine jongen is. Zijn er hier mensen die dit ook meegemaakt hebben of nu ook meemaken? Of hebben jullie tips hoe je snel aan een huisje of appartement kan komen? Ik hoor het graag.
Lieve SanneNieuw, Wat rot dat dit zoveel invloed heeft op je zwangerschap Hebben jullie al eens naar sociale huurwoningen gekeken? Op die manier kun je goedkoop een huurwoning vinden. Huren kan opzich heel snel geregeld zijn, maar jullie moeten natuurlijk wel de financiele middelen hebben om te kunnen huren. Heeft 1 van jullie een uitkering? Dat is volgens mij voldoende om in aanmerking te komen, maar daar kan de gemeente je vast meer over vertellen Verder heeft een kind geen eigen woning nodig om gelukkig te zijn, al is een eigen ruimte wel fijn. Hebben jullie wel een eigen kamer waar jullie je kunnen terug trekken? Denk dat dat het belangrijkste is, dat je ook even alleen met de kleine kan zijn als je daar behoefte aan hebt. Hoe is de relatie verder thuis? Wel goed? Of is er veel ruzie etc? Als laatste, probeer ook eens om ad hoc te huren, heerlijk goedkoop, je moet alleen wel iemand kennen die er al huurt om binnen te komen. Heel veel sterkte en probeer je niet te druk te maken. Belangrijkste is dat je kindje alle liefde krijgt die je kan geven!