Ik heb vanmiddag de schrik van me leven gehad! Ik had even geslapen, werd ik wakker, en was een beetje aan de natte kant bij m'n vagina. Dus ik keek onder de dekens, lag er een plas bloed Toen direct erna moest ik naar de wc om te plassen, en kwam er een en al bloed uit. Heb meteen de VK gebeld, zij is langs gekomen, en wilde kijken of ze het hartje kon horen. En gelukkig hoorde we die ook! Was zo opgelucht, schrok me echt dood, zat helemaal te trillen van de zenuwen. Gelukkig is alles in orde, maar moet wel rustig aan doen nu. Nog meer mensen dit meegemaakt? Groetjes Xena.
Ja, ik. Ik kwam er pas met 11w5d achter dat ik zwanger was, en vanaf week 13 tot en met week 17 heb ik veel bloed verloren. Mijn (destijds nog) gyn. werd gek van al mijn ongeruste telefoontjes en de echo's die gemaakt zijn n.a.v het bloedverlies. De oorzaak is nooit bekend geworden maar ik ben nu in week 23 van een zwangerschap die helemaal volgens het boekje verloopt, dus ik zou me niet teveel zorgen maken. Sterkte ermee en geniet van je zwangerschap, probeer je zorgen opzij te zetten.
ja met mijn vorige zwnagerschap heb ik het ook gehad er was niks aan de hand, gewoon een adertje gespingen maar het is natuurlijk altijd wel schrikken he.
Is zeker schrikken ja, maar de vk zei ook tegen mij dat het een adertje kon zijn, die gesprongen was. Maar ben blij dat alles in orde is Ik ga nu ook ff rustiger aan doen, voor de zekerheid.
Nou, ik zal me ook rot schrikken zeg ! Gelukkig maar dat alles goed is.. Fijne zwangerschap toegewenst.. -x-
ik heb het ook gehad ma by my was het weinig en verdeelt over de week ik bleek een infectie te hebben.. wel schrikken iid!
ik heb het ook heb al heel wat echos gehad en het groeit goed het en hartje klopt ook het duurt bij mij nu al bijna 3 weken en van de week verloor ik ook een soort stolselstjes maar het was weer gegroeid en het hartje klopte ook nog goed ik kan begrijpen dat je niet echt kan genieten dan, want dat kan ik ook nog steeds niet bij mij is het anderhalve dag weg geweest en voor de rest gaat het gewoon de hee dag door vooral de toillet bezoekjes en dan met name veel bij de grote boodschapjes, komt er heel wat mee maar als ik veel loop voel ik het ook dat ik verlies bij mij blijft het oud bloed soms lijkt het echt op stroop heb gevraagd of ze er achter kunnen komen waar het vandaan komt maar dat kunnen ze niet zeggen ze denk je 9 maanden van je ingi af te zijn jaag ik er in 3 weken tijd meer maandverband door heen als ik normaal in 3 maanden doe maar goed we blijven hoop houden jullie ook terkte liefs kim
Ik heb er nu geen last meer van, het was gisteren opeens heel erg veel, en gewoon ook helder-rood bloed. Nu heb ik alleen veel kramp en pijn aan me vagina (net of ze er van de zijkant met messen insteken of zo) Heel naar gevoel