Discotheek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama007, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Vrijdag is er een groot feest in een plaatselijke discotheek. Ik vroeg me alleen af of het verstandig is om daar heen te gaan ivm harde muziek en rook. Ik weet wel dat er goede afzuiging is.
    Kunnen jullie mij advies geven?

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Het lijkt me geen goed idee, vooral omwille van de rook. Ook al heeft men een goede afzuiging, je ademt toch heel wat rook in. Iemand die pasief meerookt krijgt toch ongeveer evenveel schadelijke stoffen binnen, en als je een hele avond in een ruimte waar men rookt doorbrengt, krijg je dus heel wat binnen.

Ik weet niet of je kindje last zal hebben van harde muziek, maar het geeft toch behoorlijke trillingen.

Ik zou het persoonlijk niet doen, ;)

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Gewoon lekker gaan meid lekker lol maken zo kan ik er nog wel een paar opnoemen wat niet goed voor je zou zijn.
    Mijn tip gewoon lekker doen.

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Je kan best gaan hoor, ik neem aan dat je dit niet meer elke week doet, dus een keertje kan best.
    Ik vindt t een ander verhaal zou je elke week willen gaan, maar zo af en toe moet je jezelf wel wat gunnen hoor.
    Veel plezier vrijdag :D

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Gewoon gaan meis...

Nu je zwanger bent stopt het plezier maken niet ineens toch?

Wel oppassen voor de dronken drammende menigte die met ellebogen een weg banen naar de uitgang of dergelijk...bescherm je buikje en ga lekker genieten.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

je kindje hoort nu toch nog niks en schadelijke stoffen adem je ook in als je op straat loopt.
    gewoon gaan dus. ik ben vorig weekend naar een salsafeestje geweest. heb het super naar me zin gehad. ik zou nu niet naar een housefeest gaan omdat de beeb nu wel kan horen en die bassen misschien niet handig zijn.

maarre de beeb heeft lekker meegedanst op de salsabeats ;)

veel plezier he :D

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de antwoorden! Ik ga gewoon vrijdag daar heen en mocht ik het niet prettig vinden ga ik weer naar huis :)
    Ik heb er helemaal zin in....doe het niet elke week wordt de eerste keer sinds ik zwanger ben hihi

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    lekker gaan meis :D

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Gaan! Veel plezier! :D

10. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik ga ook gewoon uit. Wel minder vaak dan voorheen. Van de rook heb ik wel erg veel last, vooral als ik de dag erna wakker word, dan voel ik me echt alsof ik een nacht flink heb zitten doorhalen. Ben het niet meer gewend, omdat ik gestopt ben met roken sinds ik zwanger ben. En ff opletten dat er niemand tegen je buik aanloopt, is niet echt een lekker gevoel... Ik weet dat er niks kan gebeuren, omdat het kindje goed beschermd ligt, maar toch...

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Gewoon gaan! wat denk je van de uitlaatgessen als je toevallig achter de BBA bus rijdt?

ik ben afgelopen week naar vrienden van amstel live geweest in Ahoy!

muziek stond keihard natuurlijk, maar ik heb een hele leuke avond gehad.

zeggen ze dat de beeb die harde muziek niet leuk vind, tja pech gehad, ik vind ook weleens iets niet zo leuk...

Bovendien ben je 11 weken en het duwen in je buik kan voor de beeb zeker nog geen kwaad, die ligt nog zo diep weg

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meid k zou gewoon gaan hoor

idd wel uitkijken voor zwaaiende armen enz
    maar gewoon gezellig maken en als je je nie goed voeld gewoon weer naar huis gaan

trouwens k zag dat je 16 aug uitgerekend is
    is mooie datum ben k ook jarig :)
    en meestal mooi weer

13. Mama007

Mama007 Niet meer actief

haha ja klopt ik ben 16 aug. uitgerekend! Ik vind het ook een super mooie datum lekker in de zomer! Ik hoop alleen dat het deze zomer niet zo heet wordt als vorig jaar :)

14. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi!

Goh meid, je bent nog maar 11 weken zwanger en ik zou zeggen geniet er van dat je nog een avondje uit kunt gaan. Nu nog niet zo,n dikke buik etc etc.
    En je kindje heeft nnu nog geen last van het muziek hoor, want het kan nog niet horen of voelen.
    Dus gewoon gaan!

Heb ik ook gedaan al was ik op druk bezochte concoursen met ruiterbal erbij.

Groetjes Anna

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd gewoon lekker gaan, als je elke dag in zo'n dampende ruimte staat is wat anders, maar voor een keer is heus niet erg, ik heb ook weleens bij mensen op visite gezeten die in huis roken.

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hej meis!
    Ik zou gewoon lekker gaan hoor!
    Ben zondag nog naar personeelsfeest van mijn vriend geweest dit werd ook gehouden in een discotheek! Heb gewoon de hele avond staan dansen!Hih was wel een beetje raar vond ik zelf!
    Groetjes Nikky

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ben een paar weken terug nog uitgeweest en ik heb gewoon gedanst maar wel met veel pauzes hhaah. Rook is inderdaad vervelend maar ja dat is eenmalig en anders kan je net zo goed niet meer buitenlopen met al die uitlaatgassen.

Gewoon gaan meid.

18. Niet meer actief

Ik zou ook gewoon gaan. Zolang je lichamelijk in staat bent om dit soort dingen te doen, zou ik het doen! Straks ben je zover dat je amper oe of aa kan zeggen.. en dan is de pret echt voorbij! Dus gewoon genieten van dit soort dingen hoor!

19. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Oké, ik trek terug wat ik gezegd heb ;). Ik vond het alleen even raar dat er zo gereageerd wordt op een zwangere vrouw die een sigaret opsteekt, maar niet op passief meeroken. Theoretisch zou ik het niet doen, maar in praktijk zou ik ook gewoon lekker nog een keer uitgaan ;) :-D Dus, vergeet maar wat ik gezegd heb en ik zou ook zeggen: geniet er maar van! ;)

20. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    Ik zou ook gewoon gaan je doet het ook niet iedere week.
    16 aug is zeker een mooie datum.was mij uitrekendatum,maar esmee is 12 aug gekomen :D :D vorig jaar :rolleyes:

Deel Deze Pagina