Ons meisje zet zich tegenwoordig nogal af tijdens het drinken. Ze zet zich helemaal schrap en er staat dus nogal wat kracht op mijn tepels, auwie! Krijgt ze er zo meer uit? Nog andere tips dan haar maar vasthouden en proberen wat dichterbij te houden?
Herkenbaar! Gebeurt hier ook enige tijd nu.. Ze trekt de tepel strak of iets, geen idee hoe/wat/waarom, maar zodra ik haar dichterbij probeer te houden zet ze zich helemaal schrap haha. Hier doet het geen pijn, maar ben wel benieuwd wat het is/waarom het is.
Ja, vreemd he?! En niet zo fijn. Nog iemand suggesties? Waarom doen ze dat en is er iets aan te doen?
Grappig, dacht gister:'Moet weer even kijken in het BV-topic of er al iemand een idee heeft'. Plaats jij net een berichtje Vind het zelf ook best vervelend en merk vooral dat ze dit overdag doet als ze echt goed wakker is. Eerste voeding en bijv. 's avonds laat of 's nachts drinkt ze keurig netjes.. Blijft raar
Onze zoon doet een soort power-yoga tijdens de voeding. Niet altijd, soms blijft hij redelijk rustig liggen. Maar meestal wurmt hij zich in de meest vreemde houdingen. (op één arm en éé been steunen, andere arm en been in de lucht is de meest populraire houding.) Of hij ligt eerst buik tegen buik en probeert zich dan naar zijn rug te draaien. Uiteraard allemaal zonder los te laten. Dus ook hier zit er behoorlijk rek in mijn tepels. Geen idee waarom hij het doet. Als hij me pijn doet zeg ik dat. Meestal past hij zijn houding gelijk aan, anders koppel ik hem even los en leg ik hem weer wat makkelijker neer.
Haha, dat herken ik ook wel ja. Dat doet ze meestal overdag, als we eens in een andere houding voeden ofzo. Als ik op mijn rug lig bijv, gaat ze al drinkend op hoofd en voetjes staan ofzo
haha als ik jou stukje lees zie ik helemaal mijn eigen zoon bezig. die doet ook aan yoga tijdens het voeden. over mijn schoot met zijn benen in de lucht. dan kruipt ie weer op schoot met aan iedere kant een been. dan weer gaat ie op zijn voeten staan en gooit ie zijn kont in de lucht. of hij ligt over mijn schoot en draait dan al drinkend zijn rug naar mij toe en probeert van mijn tepel een bungy touw te maken. heel prettig, zeker nu ik net zwanger ben en toch al overgevoelige tepels heb
@Blinky: gefeliciteerd! Ik vraag me soms ook wel af hoe hij het toch voor elkaar krijgt om in de meest vreemde houdingen te gymnastieken zonder los te laten. En hoe mijn borsten het toch voor elkaar krijgen om zo'n eind mee te rekken, haha. Wel leuk om te lezen dat dit herkenbaar is. Wat lang(er) voeden betreft heb ik geen vergelijkingsmateriaal in de omgeving.
Je ziet soms ook wel leuke foto's van grotere kindjes aan de borst Maar goed, dit yoga is wat mij betreft wel iets anders dan het continue schrapzetten tijdens het drinken dat mijn schatje ook nog doet.