*nadinenieuws* er zijn dips (bron: elkes mama); temp is laag, kleur is grauw. ze hebben een ruggemergpunctie gedaan, gedacht wordt aan een infectie of hersenvliesontsteking.. kaarsjes en duimen!
Oh wat erg!!! Hier brandt het kaartje, in de kamer én op de site weer voor Nadine, Elke en Elkeman. Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel verbetering is!! Liefs Lara
hier nog een keer de kaarsjes. kom op meiden voor nadine steek even je kaarsje weer aan en blijf mee duimen Group *nad* Candles - Light A Candle
hier ook het kaarsje aangedaan. wat prachtig om te zien dat mensen zo kunnen meeleven. al die mooie onderschriften en intiatieven! ik wens nadine en haar ouders alle kracht van de wereld toe. tja weinig woorden misschien maar wat moet je zeggen? mijn gedachten gaan naar jullie uit
van hier ook nog eens de allerbeste wensen!!!! Hopelijk ziet het er weldra beter uit!!! en natuurlijk ook kaarsje ontstoken!!!!
Korte update via sms klingel: * Met nadine gaat het iets beter, maar het is wel hersenvliesontsteking. * Shit Ja, natuurlijk fijn dat het iets beter gaat, maar hersenvliesontsteking jeetje... Elke, Elkeman en fam: heel veel sterkte! Nadine, we denken allemaal aan je meisje! Hou vol!
Wat vervelend om te horen dat het even wat minder gaat. Ik hoop dat ze er snel bovenop is! Het lijkt me een echte vechter dus ik heb goede hoop. Ik steek hier ook nog een kaarsje aan!
Lieve Elke en Elke man, wat een nachtmerrie weer. Ik heb weer de kaarsjes laten branden en bid en hoop dat Nadine dit gevecht weer mag gaan winnen. Liefs Nynke
We leven zo met jullie mee, het moet toch een keer goed gaan dat het geluk aan jullie kant staat!! Heel veel sterkte en Nadine, zet hem op meissie. Hele dikke knuffel
Lieve Nadine, hier in huis branden de kaarsjes ook weer. Er brand 1 heel speciaal kaarsje voor jou. Een kaarsje in de vorm van een hartje. Dit kaarsje heeft mijn oudste dochter vooor je aan gestoken. En waarom: omdat als je hartje blijft kloppen je ook blijft leven. Ik hoop zo dat jij dit gevecht kan winnen lieve Nadine. Elke Elkeman en Charlotte* heel veel sterkte en vergeet niet dat we allemaal voor jullie bidden, duimen en vooal HOPEN!! Liefs Nynke
nadine heeft een nacht met dips gehad, maar in de morgen zag het er wat beter uit weer allemaal. maargoed, het is dus nog steeds allemaal vreselijk spannend en eng.. zijden draadje af en toe.. hee ik denk dat ik namens elke (en anders wel namens mezelf ) wel even mag zeggen hoe hartverwarmend het is dat jullie allemaal zo meeleven. ook alle mensen die hen helemaal niet kennen! zo lief! knuff op jullie!