Lieve Nadine,..hier is er ook weer een kaarsje voor jou ontstoken. Vecht mooi meisje,..het leven is mooi!
Lieve kleine Nadine, hier brand een kaarsje... Zoals ik lees ben je een echt vechtertje, kom op meisje! Papa, mama en Charlotte* heel veel sterkte! Charlotte* waakt vast over haar kleine zusje om er helemaal bovenop te komen!
Lieve Nadine, met kippenvel zit ik hier te lezen, zo klein, maar zo enorm sterk ben jij!!!!! Vecht maar lief meisje....
jeetje hoeveel pech kan een mens hebben Nadine, groei en vecht!!!! Wordt beter *plukt roosjes en veel kracht*
Wat een goed nieuws!! Hoop dat ze steeds iets sterker blijft worden. Er branden in ieder geval overal kaarsjes voor haar
Heel veel sterkte gewenst, dat het maar snel heel goed gaat met haar! Hier brandt ook een kaarsje voor Nadine
Elke en Elkeman, wat jullie nu weer moeten meemaken, na het verlies van Charlotte! Jullie dochter Nadine (veel) te vroeg geboren. Ik kan me het verhaal van jullie Charlotte nog herinneren uit de Vlinderlounge. Ik wens jullie veel sterkte toe en voor Nadine veel groeikracht, vechtlust en gezondheid. En ik hoop dat het snel beter met haar gaat.
Heb ook een kaarsje voor Nadine aangestoken ... Zit hier met tranen in m'n ogen. Ik hoop dat het heel snel onwijs goed gaat met die kleine meid, ze is in elk geval een vechter ...
Heel erg veel sterkte en Nadine is sterk!!Kom op meisje groei hard!!! Ik heb een kaarsje aangestoken.
Jeetje... lees nu pas het verhaal van Nadine.. Kleine meid, wat ben jij een dappere vechter! Hou vol hoor! Heb op de site al een kaarsje voor je aangestoken!
Klingel - heb je al een update over Nadine?? Ik hoop zooooooo dat het nu goed met haar gaat. Hersenvliesontsteking klinkt ernstig, ooh ik duim zo hard voor dit kleine meisje.....