Hier weer de kaarsjes aan gestoken. Lieve Nadine, vecht en groei lieve meid. Elke en Elkeman ik denk aan jullie. Liefs Nynke
Ondanks dat ik jullie niet ken wil ik heeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen! Ik zal aan jullie denken en heel veel kracht naar Nadine sturen! Heel erg veel sterkte meisje! Je kunt het!
nadine jij bent samen met jouw papa en mama in mijn gedachten! Je bent al zo'n weg gekomen dus hou het vol meisje.
Zet 'm op meissie.....en ouders van Nadine en Charlotte* heel veel sterkte en kracht....jullie meissie is echt heel sterk!
nadine heeft een goede dag en nacht gehad!!! uiteraard is/blijft het eng, met de hersenvliesontsteking, maar het lijkt echt onder controle. poe. @iedereen: zo lief van t meeleven! wat zal elke dit mooi vinden om terug te lezen..
Wat goed om te horen! Nog steeds denk ik elke dag aan Nadine. Ik heb Elke nog nooit gezien maar op de 1 of andere manier weet ik gewoon dat het ze zo gegund is! Succes weer
Zo'n verhaal grijpt je gewoon ongeacht of je iemand kent of niet.. Echt apart eigenlijk hé? Maar dit meisje komt hier vast bovenop al zal er nog een hele tijd overheen moeten gaan, ze is zo sterk. Dat kan toch niet anders dan?!! Ik geloof in haar ze is een echt wondertje, een heel sterk meisje!
Fijn dat ze een goede dag en nacht heeft gehad! Zet em op Nadine! En Elke en partner: Heel veel sterkte! Wat zullen jullie in spanning zitten. Maar probeer wel te genieten van jullie grote wonder!
mijn gedachten zijn bij jullie. nadine groei heerlijk door zodta je straks lekker in je eigen wiegje kan!