Wat fijn met deze goede dag en nacht! SuperNadine! Het grijpt mij ook aan dit verhaal. Je kan het je niet voorstellen wat jullie nu doormaken, maar de onmacht, wens en hoop weer wel. Sterkte Elke en Elkeman!
Lieve Nadine, je bent nu een maand oud en je doet het zo ontzettend goed !!! Blijf vechten en blijf groeien.. Elke en Elkeman, ik ben in mn gedachte bij jullie en de kleine Nadine. Charlotte*, jij doet het ook ontzettend goed als grote zus. We weten dat jij over Mama en Papa waakt en over je kleine zusje. Je bent vast trots op dr hè ! Blijf je best maar doen en help je zusje met vechten !
Ik ken jullie niet Elke en Elkeman..maar ik wil jullie veel sterkte wensen.we denken allemaal aan jullie **Grow nadine grow**
Proficiat en veel sterkte de komende tijd. Ik duim dat het goed zal gaan met het wondertje Nadine!!!!!
Gefeliciteerd Nadine met je eerste vermaanddag!! Een hele prestatie! Maar je moet nog even doorvechten. Voor jezelf, voor papa en mama en je grote zus Charlotte*. Zet m op!
gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiief nadine! een hele maand al, en wat een mensenleven heb je op zn kop gezet. ga zo door, en laten we over een jaar of 16 proosten met champagne! knuffffffffffffffffff ook voor je lieve dappere ouders en je lieve grote zusje *
Hihi ! leuke woordspeling Van harte hoor meis! al een maand oud! Je bent een sterk meisje en groei maar goed!!!!
Wat een goed nieuws; een goede nacht en dag! Hou dit vol meisje!! En al een maand oud, super! Hoe zijn Elke en Elkeman eronder? lijkt me emotioneel zo heftig. Maar misschien wordt je van uur tot uur geleefd en hebben jullie nog niet echt tijd om het te voelen. Veel sterkte!!
zitten ze trouwens nog steeds in het R.mcDonald huis of dat niet? zou wel fijn zijn zeg als daar nog steeds verbleven.... Lijkt me zo'n slopende weg als je ver van je kindje bent....
Ooh wat fijn, elk postief nieuws is er weer een in de pocket... Elke, man van Elke, Charlotte* en natuurlijk Nadine...wij blijven aan jullie denken en groei maar lekker goed door meis! Je bent nu al een kanjer!
Proficiat met je vermaanddag. Afgelopen maand heb je bewezen dat je een vechtertje bent. Lieve Nadine ik ben heel trots op je.
Wauw, ik had dit nog niet eerder gezien, maar wat een verhaal al! Elke en Elkeman, heel veel succes en sterkte! Wat een ontzettend sterke mensen zijn jullie, dat jullie met 2 dochters zulke moeilijke momenten moeten doormaken. Nadine blijkt inmiddels al een doorzettertje te zijn, en ze zal jullie niet zomaar loslaten. Dat heeft ze jullie wel laten zien! Ik hoop heel erg voor jullie dat de komende weken steeds beter en mooier zullen worden, en dat jullie dan eindelijk echt kunnen gaan genieten van die prachtige kleine meid.