Wat een kanjer is het! Net als mn pop destijds! Ook geboren met 26 weken en nu na 2 jaar al een peuter met alle bijhorende streken! Ik hoop dat ze niet weer een stap achteruit doet. Bij ons was het 1 stap vooruit 3 achteruit! Geniet van HET moment!
zeker niet gek! ik heb toen ik bij elke langs ging alles tot dan toe geprint, dat was al een heel pak. mooi voor later!
hopelijk blijft alles goed gaan we duimen voor jullie en wat fijn dat ze al weer bijgekomen is super hoor meisje !!!!! gr anja
Zo, wat goed van Nadine zeg! Papa en mama zullen super trots zijn op hun prinsesje. Blijf zo doorgaan meis!
Wat ontzettend fijn dat het goed gaat met Nadine! Zit met kippenvel te lezen. Kleine grote meid! Ga zo door!!
Lieve allemaal, ondanks dat Nadine vecht en groeit moeten de kaarsje wel blijven branden. Group *nad* Candles - Light A Candle Er branden nu maar 9 kaarsjes. Grow Nadine grow.
ik heb ook een kaarsje aangestoken, ik heb nooit gereageerd maar ik wil toch laten blijken dat ik mee leef en hoop dat nadine het gaat redden, ze is een sterk meisje wat zal opgroeien tot een sterke vrouw.
Ook mijn kaarsje brandt weer! Lieve Nadine,blij vechten lieverd!! en Charlotte* wil je goed op je kleine zusje passen?! Een dikke knuffel!!
ik heb ook nog nooit gereageerd maar ook een kaarsje aangestoken voor nadine. Ik zal hier ook een echt kaarsje voor haar branden.
nadine is goed bezig, dames. ze heeft goede dagen en nachten gehad en elke heeft lekker mogen buidelen! ik heb sinds gisteren de eer om mee te mogen kijken via de webcam die boven de couveuse hangt. prachtig en ontroerend! ze is zo klein maar zo groots tegelijk. kus