ik heb ook nog nooit gereageerd, maar hou het topic wel in de gaten! Ik heb ook een kaarsje aangestoken! en Klingel, wat Fijn dat je mee kan kijken! Liefs!
is er ook een foto die we van lieve Nadine mogen bewonderen..? Lieve Nadine,blijf vechten lieverd!!!ik ben heel blij dat het goed met je gaat!!en lieve Charlotte* bedankt dat je zo goed op je zusje past!!
Fijn dat het goed gaat met Nadine. Klingel: en wat leuk dat je Nadine hebt mogen bewonderen. Hou je sterk Nadine!! Blijf vechten meis..
Mijn dochtertje heet ook Nadine, vandaar dat ik werd aangetrokken dit topic te lezen. Heb destijds ook het verhaal over Charlotte* gelezen. Ik hoop dat Elke's Nadine goed blijft groeien! Ik heb een kaarsje aangestoken..
Wow Klingel dat moet bijzonder geweest zijn! Wat een vechtertje zeg! Je komt er wel grote kleine meid!
Heb ook een kaarsje aangestoken voor die kleine dappere meid. Hoop dat alles met haar in een stijgende lijn goed mag blijven gaan. Hier branden kaarsjes voor Nadine en natuurlijk ook voor haar grote zus. En ik hoop dat Elke en haar man de steun voelen en dat het hun toch wat sterkt in deze hele moeilijke en bijzondere periode.
ps. Klingel vind het super lief dat je ons op de hoogte houd over het wel en wee van Nadine, ik kijk toch even meerdere keren per dag of er al een update is over de kleine meid...dikke knuffel voor jou!
moet bekennen dat ik ook regelmatig even check en inderdaad Klingel bedankt voor alle updates elke keer! kaarsje ook hier weer aangestoken...
Ook kaarsje aangestoken! Eerste keer dat ik reageer maar volg het topic al vanaf het begin. Veel sterkte en liefs!
kaarsje brandt weer! wat super fijn dat de hersenvliesontsteking overwonnen is.. een hele grote stap vooruit! Op naar de kilo!!
had al af en toe mee gelezen maar wil jullie toch even heel veel sterkte wensen. en nadine groei maar goed meisje wordt maar groot en sterk
kaarsje brand ook hier weer.. doe je best kleine meid groei maar goed en word maar sterk. Group *nad* Candles - Light A Candle
Even weer een nieuw kaarsje aangestoken voor deze grote kleine meid! Zet hem op Nadine, je doet het hartstikke goed!!