Deze topic vandaag voor het eerst gelezen. Ongelooflijk hoe sterk zo'n kleintje toch is! Gelukkig ziet het er nu toch vrij goed uit en wat zullen jullie uitkijken naar de dag dat ze mee naar huis mag. Wens jullie toch ook nu nog veel kracht toe want het zal jullie al flink gesloopt hebben. Probeer van de kerst te genieten en dan op naar het nieuwe jaar met jullie kleine Nadine
ik wens jullie hele fijne kerstdagen en vooral een goed en gezond 2010 met de kleine meid ook voor iedereen hier hele fijne kerstdagen en ook voor jullie het allerbeste voor 2010 gr anja
Lieve Nadine,we denken aan je ook met de kerst!! Blijf vechten lieverd,en lieve Charlotte* pas je goed op je kleine zusje!! ben trots op je hoe je over Nadine waakt!! Liefs
van harte gefeliciteerd met nadine, wat een weg zijn jullie gegaan zeg, eerst Charlotte, en nu nadine, ook te vroeg, hoop echt dat ze een heel sterk meisje mag worden en blijven!!!heel veel sterkte met nadine, en hoop dat ze gauw mee naar huis mag!!!
Ook hier weer een kaarsje aangestoken. Er branden maar 13 kaarsjes nu. Misschien wil iedereen weer een kaarsje aan steken? Group *nad* Candles - Light A Candle Wat een vechtertje is Nadine zeg. Lieve Elke en Elkeman, ik hoop dat jullie, ondanks alles, toch fijne kerstadgen hebben gehad. Charlotte* zorgt goed voor zusje. Jullie mogen trots zijn op jullie dochters.
ik heb nadine donderdag voor het eerst gezien!!! het is een PRACHTIG meisje. ongelooflijk klein, hoewel al zooo gegroeid, en helemaal mooi en teer en gaaf en lief. meer dan 900 gram inmiddels, en helemaal perfect! ik was echt zwaar emotioneel om te zien hoe zo'n klein wondertje daar rustig en zoet lag te slapen. elke was een mooie (schijnbaar) rustige mama! het lijkt echt goed te gaan en te komen lieve meisjes. wie had dat gedacht 6 weken geleden! smak!
Ik weet zeker dat Nadine nu een extra reden heeft om heel hard te groeien. "Oh wat heeft tante Klingel toch mooie glitterkleren, als ik groot genoeg ben mag ik ze vast een keertje lenen". Laten we hopen dat die dag snel aanbreekt en dat alles goed mag blijven gaan!
Wat een geweldig nieuws! En wat fijn dat je Nadine hebt mogen bewonderen. Hier draaien de duimen nog steeds overuren, maar het klinkt inderdaad alsof het de goede kant op gaat! Nadine (en Elke, Elkeman en Charlotte* natuurlijk ook) je bent een kanjer!
Ik had al zoveel onderschriften gezien met 'nadine grow' maar nu pas kwam ik op dit topic uit. Jeetje wat een verhaal zeg! Nadine, je bent een echt vechtertje! Doe zo verder! Elke en elkeman: Ik wil jullie graag heel veel kracht toewensen!