ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen... wat een sterke meid is ze toch! ik steek weer een kaarsje aan!
Ik heb hier ook al een tijd meegelezen maar nog niet gereageerd. Ik wil alleen maar zeggen dat ik het super vind dat het de goede kant op blijft gaan met Nadine. Ze is echt een vechtertje. Knuf en hier brand ook een kaarsje.
Lieve Elke, Papa en Nadine, Ik snapte steeds maar niet waarom er in onderschriften stond: GROW NADINE GROW Ik ben het gaan opzoeken en kwam in dit topic uit. Speciaal voor jou Nadine heb ik een kaarsje opgestoken. Meisje vecht zoals je nu doet, je komt er wel. Je grote zus Charlotte waakt over je! GROW NADINE GROW
ik zou wel eens een foto willen zien van dat kleine ding kom op meisje je kunt het komt vast allemaal goed met jullie gr anja
Lieve Nadine... ik wens jou al vast een heeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuwjaar! Dat je maar snel meer dan een kilo mag wegen! (en meer natuurlijk!) Voor papa en mama ook een heel gelukkig 2010! en vergeet het niet: je zus zal je altijd bijstaan! KUS!
Lieve Elke, Elkeman, Nadine en Charlotte*, een hele fijne jaarwisseling toegewenst, dat 2010 jullie maar heeeeeel veel goeds mag brengen! Kaarsje brand weer! Group *nad* Candles - Light A Candle
hey lieverds ik wens jullie Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een super 2010 gewenst!!! dat je maar flink mag groeien meis! xxx
Ik wil toch nog even in het bijzonder stilstaan bij onze kleine dappere vechtende Nadine!!! Lieve Elke en Klaas ik wil jullie bij deze een heel erg goed jaar 2010 wensen en al het goeds voor jullie kleine Nadine, ik weet zeker dat Charlotte* van boven op haar wolkje over haar waakt en dat ze op deze bijzondere dagen dichtbij jullie is. Een hele dikke knuffel van ons en ik denk dat Nick* ook vanaf zijn wolkje bij ons is, misschien is hij wel samen met jullie Charlotte*
lieve nadine, jij ontzettend wonder! 14 weken te vroeg, en inmiddels al verdubbeld !!!!!!!!!!! in gewicht. wat waren je ouders en charlotte* ongerust, en bang. en wij allen ook. god je moest eens weten hoe er overal wordt geduimd en gekaarst voor jou! je zet door, je groeit groter, je bent een onwijs stoertje. je krijgt al haartjes en zelfs een beetje babyvet!!! op speciaal verzoek en na goedkeuring, komt hieronder een foto van nadine op haar eigen topicje. wens elke, elkeman, nadine en charlotte* in de hemel, een fantastisch, veilig, gezond, liefdevol en prachtig 2010 toe. KNUFFFFF van sus/tante klingel.
Aaah wat een poppetje, wat een vechter! Dat 2010 maar jullie jaar mag worden met een prachtig beschermengeltje Charlotte* die toekijkt..... Zet 'm op Nadine....je bent nu al een prachtkind en wordt alleen maar mooier en sterker!! Dankjewel klingel voor de updates!
Wat een práchtig meisje! Ik heb weer een kaarsje aangestoken, wat doe je het goed, ga zo door in 2010!!!!
Lieve Elke, Klaas en Charlotte* wat een jaar hebben jullie achter de rug. Maar wat een vechtertje is jullie dochter en zusje. En wat een schitterend meisje is het. Ik hoop dat 2010 jullie al het geluk van de wereld brengt. Lieve Nadine, mooie meid, wat geef jij je ouders en zus hoop . Je doet je naam eer aan. Groei maar mooi door lieverd. Je bent een kanjer.
Wat een mooi en sterk meisje zeg, dat ze maar heel flink mag groeien en jullie een mooi jaar ingaan! Liefs
Wat een prachtig meisje. En wat aandoenlijk die te grote luier voor dat inieminikontje. Nadine je bent een vechtertje. Ik wens jou en je papa en mama alle goeds voor 2010. En dat Charlotte* maar goed op haar kleine zusje past.
Wat een sterk en prachtig meisje. Blijf vechten Nadine, je kan het!! Ik wens jou en je papa en mama een goed/ gezond nieuwjaar.
Wat een mooi meisje! ben echt helemaal ontroert gewoon!! Lieve Nadine,prinsesje blijf doorvechten! je gaat dit redden! Lieve Charlotte* ik ben zó trots op jou dat je zo goed over jou kleine zusje waakt!! Lieve Elke,Elke man,Charlotte* en Nadine,laat dit een mooi jaar voor jullie zijn met veel geluk en vooral véééél gezondheid!! Liefs Claudia.