Vandaag op Elkemamablog De neonatoloog was vandaag tevreden over Nadine. Het onderzoek naar haar oogjes was goed, het bloedonderzoek is nog niet binnen. Ze weegt nu 1290 gram en is 36,5 cm lang. Ze is de oudste en tevens kleinste baby van de afdeling neonatologie. Ennu.... de allemooiste natuurlijk
Wat super dat de arts tevreden was. En toch al weer een heel stuk groter dan ze was,...dus applaus Nadine! Elke en Elkeman,..weer een digitale sterktewens. Onze gedachten blijven bij jullie.
Nog steeds wordt hier hard geduimd! Kaarsje brandt weer! Group *nad* Candles - Light A Candle Kom op Nadine, je kunt het! Op naar 18 februari!
Lieve Nadine,..hoe is het met jou? Hier ook nog steeds een kaarsje voor jou en alle positieve gedachten gaan jouw kant op!
Zaterdag Elke keer dat Nadine ziek geworden is was in het weekend, ook nu houdt ze zich daar keurig aan Ze heeft veel last van een volle neus(snot) en krijgt nu 3x per dag neusspray. Ze heeft weer een bolle buik en houdt vocht vast. Het bloedonderzoek wees uit dat ergens een ontsteking zit maar de waarden worden beter. De anti-biotica-kuur is nog bezig. Voor de zekerheid is de voeding weer gestopt en wordt het bloed opnieuw onderzocht. Ze begon de laatste dagen juist rond etenstijd te huilen wat een goed teken is, honger! 12x per dag 18cc kreeg ze nu via de sonde. Ze woog 1320gr. Kom op Nadine!
Ik heb haar gister gezien!!!! Wat een mooie meisje!!! Echt geweldig mooi, alleen zo klein en dat terwijl ze al zo veel groter is dan bij de geboorte. Het ging gelukkig al weer wat beter, ze lag heeeerlijk te slapen, echt een beetje bij te komen van de nacht. Prachtig popje!!! Met Elke gaat het ook goed, maar die is ontzettend moe, echt heel moe. Zoals Klingel elders al schreef, konden we haar maar 10 nachten slaap geven.
Ben altijd blij te lezen als de updates positief zijn! gaat dus de goede kant op met de kleine maar oh zo sterke meid! dat er nog een ontsteking hier en daar zit , is niet zo heel fijn maar zeker niet onoverkoombaar en deze meid kan dat aan! groei maar goed meis en eet maar flink !!! Denk aan jullie en hoop dat Elke ook snel weer op krachten is ! x
Wat fijn om te lezen dat Nadine het zo goed doet.....aaaaaaaaah arme Elke....ik wou dat ik wat energie naar haar toe kon sturen. Ik heb echt heel veel bewondering voor haar en haar man!!!
Wat fijn dat jullie meisje het redelijk goed doet. Miss een steun...mijn vriendinnetje heeft na 2 miskramen en een te vroeggeboorte van een zoon hierna een gezonde dochter op de wereld gezet met 25weken en 4d. Deze kleine meid heeft 2.5 maand gevochten en gestreden in het ziekenhuis en is thuis gekomen als een gezond, heerlijk en prachtig kind. Ze doet het ontzettend goed en is al erg vlot voor het feit dat het zo'n kleintje was. Ze kon al op der buikje liggen met haar hoofdje omhoog toen ze officieel net 42 weken was (dus voldragen). Hopelijk wordt dit jullie ook gegund! Sterkte!
Lieve Nadine, wat fijn dat je lezen dat het (weer) wat beter met je gaat... heel veel dikke knuffels en kusjes. We denken aan je en weten zeker dat jij het gaat redden hoor!!