elke is bevallen van NADINE met 26.2 weken! zusje van charlotte*

Discussie in 'Geboren' gestart door klingel, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een heftige tijd moet dit zijn. Blij dat het nu weer een beetje beter gaat. Veel kracht voor Elke en Elkeman.

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Lieve Nadine,

Ik lees nu voor het eerst deze topic. Ben blij dat je het al 2 maanden zo goed doet. Blijf vechten en laat mama en papa zien hoe sterk je bent.

Mama en papa, heel veel sterkte met nog de komende periode...

liefs,
    mamaT

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Blijf vechten meid!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Zet hem op Nadine
    we denken allemaal aan je groei maar lekker door.

*kaarsje brand weer voor je*

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nadine is nu 38,5 cm en weegt 1350!
    ze gaat naar 8x25cc en mag 1x per dag flesje proberen.
    verder binnenkort in tummytub! :)
    super, ook voor elke!

ze heeft wel een liesbreukje :( maar daar hoeft nu niets aan gedaan te worden. hopelijk heelt t vanzelf, en anders is het over een paar maanden een operatie van (gelukkig) 10 minuten.

ik ga vrijdag weer naar ze toe, neem ik in elk geval elke even mee uit lunchen. kan ze eeeeeeeven fris neusje halen en een lekker hapje eten samen.

knuf!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn dat het zo goed al gaat! De eerste maal in de tummy tub zal wel een heel bijzonder moment worden, net als het drinken aan het flesje.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    fijn om te lezen dat nadine goed groeit

kom op meid, ga zo door zodat je straks lekker met je mama en papa naar huis mag!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Fijn dat het de goede kant op gaat met Nadine. Kom op, meisje, groei maar goed door!

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wat een onwijs goed nieuws!! Het gaat echt goed met haar! Op naar de thuiskomst!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wat een goed nieuws om te lezen !
    Veel plezier met de Tummytub meis! spetter ze! :D
    Elke & Klingel : geniet lekker van de lunch!!!

11. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Zo te lezen gaat het goed met mijn naamgenootje!! Een passende naam voor de meid, want Nadine betekent HOOP (maar dat wisten jullie natuurlijk al). Veel geluk, geniet van de kleine mup!

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat een goed nieuws lees ik weer over Nadine!!!
    Wat zal dat genieten worden in de TummyTub :D Helemaal leuk!!!
    Ze is nog ontzettend klein, maar ze doet het zó goed, wat een sterke meid!!!
    Elke & Klingel: Geniet van de lunch samen!

13. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland

Geweldig dat het zo goed gaat!
    Ga zo door Nadine!!

*brand weer een kaarsje voor die grote kleine meid*

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hup Nadine!

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

fijn om te lezen dat nadine zo goed groeit!
    Zet hem op Nadine!

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Super om goed nieuws over Nadine te lezen.
    En binnenkort in de tummytub, geweldig zeg!
    Het gaat helemaal goed komen.

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier brand ook weer een kaarsje voor deze stoere meid en haar papa, mama en grote zus Charlotte*.

@klingel: geef je nog een update van je bezoekje?? :)

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Prachtig dat het zo goed gaat!

En leuk zo'n eerste keer tummytub.

Elke en Elkeman ik hoop voor jullie dat er binnenkort rust komt met ene prachtige dochter thuis!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *update!*
    :)

vrijdag om 1300 aangekomen in het leeuwardense ronald mac donaldhuis.
    ten eerste staat t 1 minuut van het UMCL, dus nadine vandaan. super! :)

elke zag er goed, maar moe uit. ze oogde ontspannen want: nadine is erg stabiel! :)

het huis is zeer huiselijk en warm, met een goede vibe. ze voelen zich er erg thuis en hebben een supergrote kamer.

we zijn, na de lunch, samen naar nadine gegaan.

wat een prachtig meisje!! ze is echt erg gegroeid (sinds mijn bezoek aan haar op ' nulde kerstdag ' ), spartelt, kijkt om zich heen, en kan kneep met die minihandjes in mijn pink! :)
    mooie kleur, lekker roze, meer haartjes, en vooral: eindelijk echt wat ' babyvet ' :)
    bol toetje! :)
    supersuper.

fantastisch om te zien hoe ze zich gestaag ontwikkelt tot heel eigen mens met een heel eigen wil.
    niet meer liggen zoals ze is neergelegd; nee ze bewoog en trappelde en deed. fantastisch en emotioneel! :)

nog steeds erg klein uiteraard, 1350 gram, maar tegelijkertijd zooooooo groot.. komend van 500 gram!

haar liesbreukje moet wel, indien het niet zelf weg gaat, nog voor ze naar huis gaat (maart????) verholpen worden.
    dat gebeurt dan weer in groningen, en dat dat onder narcose en met name met een paar dagen aan de beademing moet is iets dat elke echt niet ziet zitten.
    brr, denk je dat er geen gekke dingen en ingrepen meer gebeuren en dat groningen achter je ligt, moet je weer trug :(

maar gelukkig heeft ze er nu geen last van en gaat alles dus goed :)

na een half uurtje bij nadine, aan de thee gegaan, en daarna met elke en elkes ouders uit eten geweest, gezelli.
    toen haalde elke mij over, te blijven logeren bij haar :)

aanvankelijk wilde ik echt niet; ze is zo moe, ze moet slapen! en we waren al zo aan het kwetteren samen ;)

maar uiteindelijk toch gedaan, en als 2 pubers liggen keten en praten tot 0330u! :$

superfijn en buikpijn van het lachen allebei.

maar ook heel serieuze gesprekken, over de angst, over hoe ongelooflijk veel geluk ze hebben gehad.
    ook over de documantaire enzo (zie link hieronderaan. waarschuwing: heel indringend en emotioneel!!!!)
    want eigenlijk begint het UMCG pas met het proberen te redden van een babytje vanaf 600 gram.
    vreselijk enge wetenschap..

het feit dat ze geen enkele hersenbloeding of ander ' heel erg ' letsel heeft opgelopen, tot nu toe, is iets wat steeds meer hoop geeft.
    er wordt nu openlijk gepraat over ' als nadine naar huis mag ' en dat is fantastisch om te zien.

wel is het zo dat elke en elkeman hoe dan ook een onzekere en wellicht moeilijke weg zullen moeten gaan, met nadine, de komende jaren, niemand weet hoe lang.
    wat heeft ze er aan over gehouden?
    de onderzoeken daarna (oa gehoor en zicht) volgen binnenkort, maar andere dingen (gedrags/leerproblemen) openbaren zich pas veel later.

merkte dat elke dit wel heel erg moeilijk en eng vindt.
    maar tegelijkertijd praatte ze als een krachtige prachtige mama. :)
    en- ze is haar humor niet verloren.
    we hebben echt zo gelachen!

waren op een gegeven moment echt bang dat we met bed en al ' uit elkaar zouden worden gezet ' daar in dat huis want ze hebben ons vast wel horen gillen. :):D

vanmorgen om 0700 melig en slaperig opgestaan, en allebei blij en opgevrolijkt van de ' vitamine Sus '.

gezwaaid naar nadine (die slapend roosje was) en met een veel blijer gevoel, en minder angst, weggegaan.

het lijkt erop dat dat kleine meiske, ' te vroeg om te kunnen overleven ' , een onwaarschijnlijk wonder is het helemaal gaat redden.

Bekijk bijlage 45614

:)
    *snifje*

klingel.
    (PS sorry voor dagboekstijlupdate, ik kan niet anders! ;))

hier de link, nogmaals, heel heftig maar heel verhelderend. dit is wat ouders van prema & dismaturen meemaken.
    Als we het zouden weten - Televisie - Holland Doc

PS ik heb haar wederom verteld hoe ongelooflijk hartverwarmend er wordt meegeleefd hier. dit vindt ze echt fantastisch.

of zoals elke zei: ' nadine zal wel een arrogant dametje worden, nu al wereldberoemd '
    ;)

20. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Wat onzettend goed om te lezen dat Nadine het zo goed doet. Wat is ze gegroeid sinds de laatste foto. Inderdaad een onwaarschijnlijk wonder!

Deel Deze Pagina