Ik heb met tranen in mijn ogene naar nadine lopen kijken op de foto. wat een prachtige meid om te zien. En gelukkig hebben ze nadine wel geholpen met haar 500 gram. Dikke knuf Gaby
Mooi verslag van je bezoekje! En wat een mooie foto. Ze ziet er inderdaad al heel 'groot' uit, en dat voor zo'n klein meisje. Goed hoor, ga zo door Nadine!
Fantastisch dat het zo goed gaat!! En vertel Elke en Elkeman alsjeblieft dat ze van het positieve uit moeten gaan, want Nadine hóeft er niets aan over te houden. Wij hebben hier twee voorbeelden daarvan rondkruipen! En zo te horen ziet het er voor Nadine ook onwijs goed uit. Die gaat een mooie toekomst tegemoed! (En leer- of gedragsproblemen zijn niet persé terug te voeren op de vroeggeboorte, misschien had dat zich toch wel geopenbaard na een aantal jaren. Bovendien kun je het daar ook ver mee schoppen... ) Bedankt voor je mooie update en prachtige foto Klingel!
Wat een fijn nieuws (voor het grootste deel dan) om te lezen. Ik kan me voor een deel indenken dat Elke er echt niet op zit te wachten om nadine voor nog een ingreep mee te geven. Maar wat doet Nadine het goed! Wat een krachtige, en prachtige kleine meid. Enne een tikkeltje arrogant mag ze best wel zijn hoor. Want ze heeft op zo'n jonge leeftijd al een hele prestatie geleverd en nu nog, en tel daarbij op hoe mooi ze is..
Super om te horen Klingel en wat moet jij trots geweest zijn op Nadine en als haar tante. Wat een prachtig meisje is het. En Elke en Elkeman wat zijn zij sterk en hopelijk mag Nadine over een niet al te lange periode heerlijk bij hun in bed liggen,...thuis!
wat een mooi verslag klingel en wat fijn dat jullie zo'n leuke dag ( en nacht hihi ) hebben gehad heeft Elke ook vast goed gedaan! en wat fijn dat het met de kleine maar oh zo goed gegroeide Nadine goed gaat!!!! x
Wauw.. Ik heb er gewoon geen woorden voor!! Ik vind het zo geweldig dat het zo goed gaat met de kleine meid! Wat is ze mooi. En eigenlijk is het een héél groot wonder dat ze er nog is omdat ze 100 gram te kort kwam en ze haar toch geholpen hebben zover te komen. Stel je voor zeg....
Ik lees het topic voor het eerst. Had het onderschrift wel steeds gelezen, maar nu ik het topic lees is me helemaal duidelijk hoe hard Nadine het nodig heeft. Ik zal voor Nadine bidden.
Ik heb een hele tijd niet meer gelezen hier en wat een vooruitgang zeg! en wat een hele mooie dame.. Ik blijf doorduimen met iedereen dat elke en elkeman gauw kunnen terugkijken op deze tijd en daarna met een lach naar hun gezonde dametje kunnen kijken, lekker in hun eigen huis..
Klingel, bedankt voor je update weer! Wat is ze mooooi! Idd zie je duidelijk verschil met de eerste foto! Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad, zal Elke ook vast aan toe zijn geweest. Ze boft met zo'n lieve 'sus' als jij! Nadine blijf nog even vechten, je doet het zooooo goed! Je bent een wonder!
Al vanaf het begin volg ik de ontwikkelingen van de kleine Nadine in dit topic en wat vind ik het geweldig mooi om te lezen hoe het iedere keer weer steeds beter met haar gaat! En dan haar laatste foto! Wat ziet ze er ontzettend mooi en lief uit! Echt een wondertje idd. Lieve Nadine, dat je maar groot en sterk mag worden en snel van je papa en mama kan genieten thuis! Heel veel liefs Jessy
moet trouwens zeggen dat ik die documentaire gister heb zitten kijken en pfffff wat is die heftig zeg! die ukjes.. die beslissingen en die ouders.. petje af voor ieder die daar doorheen moet!
Willlen we weer een kaarsje branden voor Nadine? Er branden maar 9 kaarsjes en deze kleine meid en haar ouders, hebben alle kracht nog nodig de komende maanden. Group *nad* Candles - Light A Candle
Ik ook hoor.. dikke tranen over mn wangen.. en ik was soms ook geshockt. dat t zo gaat, en dan me voorstellend dat je daar niet de arts volgt maar als ouder staat pffffffff
Ik heb dit al een paar keer gelezen , en iedere keer krijg ik er kippevel van!! Zo klein meisje en zo ontzettend sterk! Kom op Nadine! *brand een kaarsje*
Wat een super mooie foto van Nadine! Wat fijn om te lezen dat dit dappere meisje zo goed groeit! Hier brandt ook weer een kaarsje!