Lieve Elke, Elkeman en Charlotte*, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Nadine. Wat een aangrijpend verhaal. Ik wens julllie de aankomende tijd alle sterkte en liefde van de wereld toe!
Elke, Elkeman en Charlotte*, Ik kwam per ongeluk in dit topic terecht en wil jullie even heel veel sterkte wensen. Met een naam met zo'n prachtige betekenis moet jullie kleine meid wel een vechtertje zijn!! Liefs en heeel veeel positieve gedachten jullie kant op! Lara
Heel veel sterkte! Dat de kleine meid maar goed mag groeien en een geweldig mooi leventje tegenmoet gaat!
Voor Elke, Elkeman en Charlotte*: Gefeliciteerd met de geboorte van Nadine, veel sterkte en geluk voor aankomende tijd gewenst. Liefs een moeder die een zoontje heeft die met 29 weken is geboren.
wat lief al die berichten, ik weet zeker dat elke&nadine de kracht die ervan uit gaat opvangen in t ziekenhuis. als ik naar haar roe ga, print ik dit allemaal uit, kan ze zien hoe hard er voor haar geduimd en gebeden en gekaarst wordt! knuf
Lieve Elke, man en Charlotte, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje! Heel veel sterkte, hoop en kracht toewenst vanaf hier. Zet 'm op Nadine!! Knuffel!
Lieve Elke, Elkeman en Charlotte, Van harte proficiat met de geboorte van jullie meisje Nadine. Na het verlies van Charlotte is het jullie zó gegund om zorgeloos te kunnen genieten van jullie kindje. Helaas nu nog niet, ik hoop heel hard dat Nadine zich er goed doorheen slaat. Ik denk aan jullie, liefs femke.
Veel sterkte gewenst maar vooral ontzettend veel geluk toegewenst !!!! Ik zal een kaarsje voor jullie branden! liefs, Dag
lieve ouders van Nadine en Charlotte ik ken jullie wel niet maar toch wil ik jullie feliciteren met dit mooie kleine vechtertje als ze al even zonder zuurstof begon dan wil ze graag bij jullie zijn en zal ze vechten om bij jullie te zijn. Charlotte zal vanaf een mooie wolk haar gaan helpen en jullie steunen in deze moeilijke periode. zet hem op kleine Nadine vecht voor je zus en je papa en mama. veel liefs corina en julian
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ik wens jullie heel veel kracht toe! Zet tem op, Nadine! Liefs Inger
Uiteraard een proficiat met jullie dochter. Ik wens Nadine alle kracht toe! Zet hem op meisje!! Mamaloe
Gefeliciteerd met de geboorte van Nadine.... Ik hoop dat ze blijft vechten en bij papa en mama gaat blijven.
van harte gefeliciteerd met jullie meisje! ook ik wens jullie veel kracht toe, dat ze maar snel sterk en gezond naar huis mag komen!
Ik wil even zeggen dat ik het geweldig vindt van de meiden die in hun onderschrift positieve kracht sturen naar Nadine. Wat een lief initiatief! Ik duim met jullie mee!
Lieve Elke, Elkeman en Charlotte* van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Nadine, wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven! Ik denk dat Charlotte* vanaf haar wolkje over haar kleine zusje waakt en ook over haar papa en mama in de moeilijke en spannende tijd! Een hele dikke knuffel van mij en ik zal aan Nick* vragen of hij samen met jullie Charlotte* goed over Nadine wil waken! dikke kus van mij.....
Hier brand het kaarsje nog steeds en ik duim en bid dat alles goed mag blijven gaan met Nadine. Liefs Nynke