supernieuws 1500 gram... het gaat goed zo te lezen! En de uitgerekende datum komt steeds dichterbij... ik heb goed hoop voor nadine!
Nadine gefelciteerd met je mijlpaal van 1500 gram, op naar de volgende mijlpaal 2000 gram Je kan het! Liefs Gaby
super 1500 gram !!!!!!!! super goed nieuws en ook dat de bloed transfusie goed is gegaan je zusje let erg goed op jullie sterkte en groei maar goed door
Jeetje ik zit altijd met tranen in mijn ogen te lezen hier. Wat fijn dat Nadine zo groeit en de transfusie goe dis gegaan! En wat mooi dat iedereen hier zo meeleeft. Ik hoop met heel mijn hart dat Nadine deze berichten later samen met papa en mama gaat lezen. Grow Nadine Grow!!!!
Van de monitor af??!! Ik zou bijna zeggen, nog even de 2 kilo halen en ze kan naar huis!! Wat geweldig!!
Wow wat goed! super dat zo'n kleine meid als jij zo'n volhouder is! Heel trots kan je op jezelf zijn nadine en je ouders zullen dat zeker ook zijn! op naar de 18 februari en wie weet mag je dan ook mee naar huis met je paps en mams! dikke knuf
Wat een goed nieuws weer!!! Nadine je bent echt een vechtertje en je papa en mama zullen zeker trots op jou zijn!
joehoe, van de monitor af!!!! goed zeg!!!! ligt ze ook al in een warm bedje? of dat nog niet?? jeetje, ze gaat echt echt echt de goede kant op! kom op knapperd, nog eventjes en je mag met paps en mams naar HUIS!!!!
Oh wat een goede berichten hier! Joepie! Wat een enorm vechtertje ben jij Nadine! En Elke en Elkeman ook!
Wat een goed nieuws!!! 1500 gram en van de monitor af! Nog even doorzetten kleine meid, je doet het zoooooo goed!!! Kaarsje brandt hier weer (maar 9 op het moment, kom op dames! kan alleen de link zo snel niet vinden en kopieeren...)
Wauw Nadine wat ga je goed heb weer een kaarsje opgestoken voor je hoor. Ik denk elke avond aan jou en je ouders. Zet hem op je kan het. je hebt bewezen een echte vechter te zijn.
Wauw Nadine je doet het supergoed, 1 ding heb je al bereikt in je prille leventje, je weet mensen te verbinden! Het is gewoon prachtig om al die lieve reacties te lezen van allerlei mensen die elkaar niet kennen! Ik denk dat dit het mooiste topic van ZP is!! Lieve Nadine, groei maar goed en blijf vechten! Jij komt er wel!! Liefs Wapa