Door alle onderschriften ben ik ook bij dit topic beland. En ik zit hier te huilen van alle emoties. Wat is het een sterk meisje zeg! En dat ze van monitor af is spreekt al boekdelen! Hopelijk mag ze heel snel met papa en mama naar huis. Ik wil Elke, haar man en kleine Nadine alle sterkte en geluk van de wereld wensen. Heb veel bewondering voor de kracht die ze hebben gevonden afgelopen drie maanden. Zoals al velen hebben gezegd: GROW NADINE GROW! ** kaarsje aangestoken **
@adi: lief! nadine is nu 1690 gram!! ze is wat verkouden maar verder gaat alles goed. er wordt al gesproken over weer terug verhuizen naar het UMCG voor de ingreep aan haar liesbreukje, maar dat zal nog wel even duren. vindt elke ook wel fijn want het moet niet allemaal te snel gaan. hoewel het een compliment voor nadine is dat het mag
Woowww wat goed zeg! Als ze verder stabiel is mag ze toch ook bijna uit de couveuse? Mijn kindjes zijn rond 1600-1700gram in een voorverwarmd bedje gegaan.. Vanuit het zkh waar mijn kindjes lagen 'ken' ik ook twee kindjes die zo vroeg zijn geboren. Ze waren ook zooo sterk en vochten zo hard, en zijn uiteindelijk vrij snel naar huis gegaan. Dit meisje gaat een hele sterke vrouw worden!
WEer goed nieuws!!! wat fijn! en dat ze inderdaad al zo positief zijn over weer een verhuizing is alleen maar super !!! snap het wel dat Elke dat nog eventjes afhoudt! op naar de 2 kg en idd hopelijk snel in een verwarmd bedje voor deze stoere meid!!!!
Wow, wat een goed nieuws lees ik hier weer over Nadine! Wat is het toch een sterke meid, geweldig om te lezen! En super dat ze van de monitor af is, echt geweldig!!! Wat zal dit een opluchting voor Elke en Elkeman zijn zeg!!! Nadine, Go Go Go!!!
@adi: wow, jij een premature 3ling, dat zal ook heftig zijn geweest. dikke knuf!! spam: Bekijk bijlage 50634 eigenwijs koppie of niet?? ik zie haar denken: ''wat nou 500 gram en niet levensvatbaar!! 1690 gram levenslust ja, bluhhhhhhhhhh!!"
Wat een kanjer is het toch, ik ben zo trots op haar. En wat een lekker smoeltje *zucht* Ik ben zo blij dat het nu zo goed gaat, wat een vechtertje!
Brrr het kippenvel staat op mijn rug als ik naar haar fotootje kijk! Je moet er toch niet aan denken dat zo'n meisje misschien geen kans had gekregen... en moet je nu dat lekkere smoeltje zien! Grow Nadine!
Geweldig zeg!! Wat een prachtige foto! Die meid die komt er wel in het leven. Zoveel kracht en doorzettingsvermogen zie je maar zelden!!
lieve mensen!!!! Ten eerste van harte gefeliciteerd!!! Ik wens jullie heel veel kracht en steun en ik voel dat charlotte heeeel goed voor haar zusje gaat zorgen ze vormt samen met nadine een heel mooi nieuw wonder! T is niet voor niks weer een dochter Klein wondertje doe je best en laat zien aan papa en mama dat je het kan!!!want je kan het. Ik blijf duimen en hoopdat we op de hoogte gehouden worden!