klingel super feli met je zwangerschap... ben ook benieuwd naar de update. Misschien wat vroeg om naar huis te gaan... alhoewel dat is meestal rond de uitgerekende datum en dat is al bijna...
Wat een mooi meisje is het, heerlijk ! Groei maar lekker door Nadine, je gaat het prima redden ! xxx Nikki F
@ Klingel, GEFELICITEERD!!! Wat een heerlijk nieuws voor jou en je man! Geniet ervan! Spannend.... ben erg benieuwd wat de update is...
Ben ook benieuwd Klingel wat een geweldig nieuws dat je zelf ook zwanger bent!!! Gefeliciteerd wat super voor jullie!!!
Prachtige foto van Nadine!! Wat doet ze het goed hé. En ook ik ben heel erg benieuwd naar de update! Klingel ik zie dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws!! Laat je ons ook weten of het er 1 of meer is/zijn wanneer je een echo gehad hebt? Ik denk dat niemand dat erg vindt omdat het vast Nadine's vriendje/vriendinnetje gaat worden .
Kaars brandt weer! Wat een knappe meid is het zeg!! Erg lieve oogjes. Echt een wonderkindje . Ben erg benieuwd naar de update, spannend! Klingel, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ben ook benieuwd naar de update, maar zo te zien is het wel een positieve Klingel, onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap
Ohhh wat een eigenwijs, sterk, lief meisje! Die komt er wel hoor, geen enkele twijfel over. Wat een goede berichten en wat een mooi gewicht alweer! En Klingel, gefeliciteerd!!
Lieve Nadine, vandaag alweer 3 maandjes oud! gefeliciteerd! En kanjer wat doe je het goed! En wat ben je toch een knapperd met die grote ogen! Elke en Elkeman, gefeliciteerd met de 3 maandsverjaardag van jullie kleine meisje!
idd Nadine gefeliciteerd met je 3 maanden!!! elke en elkeman gefeliciteerd met dit wonderlijke dag... al 3 maanden!!!
Fijn dat het zo goed blijft gaan met Nadine. En ik hoop dat het goede neiuws is dat z enaar huis mag! Klingel ook van harte gefeliciteerd!
Alweer 3 mnd, super dat Nadine het zo goed doet!!! Wat een mooie foto ook, lekker wijs koppie!! Klingel, van harte gefeliciteerd!
Ik lees al een tijdje mee, en ik vind Nadine zo een stoere kleine, grote meid!! Wat heeft ze al veel te verduren gehad in haar prille leventje...En wat slaat zij zich er kranig doorheen... Een dikke knuffel voor Elke en Elkeman, want wat moet dit moeilijk zijn!