Lieve Nadine mijn kaarsje brand weer voor jou. je moet snel opknappen hoor meis zodat je snel met papa en mama mee naar huis mag en lekker in je eigen nieuwe kamertje kan slapen zet hem op we denken allemaal aan jou
Je kan het lieve Nadine!!! Ik hoop dat je snel opknapt na de operatie, je maakt het wel weer erg spannend zo! Je bent een sterk meisje, blijf vechten!!!
Zet m op Nadine, je bent al zo'n lange weg gegaan. Hoop heel snel op rust voor jou en je mama en papa, dat je maar lekker snel naar huis mag...
het gaat minder met nadine. het liesbreukje dat ze heeft speelt op, en ze moet eerder naar het UMCG voor de operatie. kan nu ieder moment gebeuren. verder is ze gisteravond aan de monitor gegaan weer, omdat (ik citeer elkes sms: ) 'ze bijna stikte' allemaal duimen en kaarsen en bidden!! knuf
Jeetje, wat een schrik!! Het ging zo goed met de kleine meid! Kom op Nadine, doe je best! Elke en Elkeman heel veel sterkte. Jullie hebben zo'n Kanjer, het komt vast allemaal goed!
Lieve lieve lieve schat,blijf vechten kanjer!! Lieve Charlotte* waak alsjeblieft nog meer over je zusje! En elke en elkeman,heel veel sterkte!
Lieve kleine vechter: kom op meissie!!!!!!!! Nog even doorbikkelen meis... Ze gaan je gauw van de pijn afhelpen en dan gaat het snel beter!!!!!!!! knuffel voor je pap en mam!!!!
Lieve Nadine, elke en elkeman wat naar dat het even niet zo lekker gaat. het ging zo goed en nu even weer een stap of 2 terug. Dat is wel erg naar, want het zat zo dicht bij thuis komen. Maar gelukkig word je, Nadine , goed geholpen en oed verzorgt! Wat zal jullie, Elke en Elkeman, blij zijn als het weer goed gaat met Nadine. Het is misschien schrikken, en vervelend, maar ook het is misschien goed dat ze dus toch nog in het zkh ligt terwijl het nu iets minder met haar gaat. Alle mama's weten hoe naar het is als het niet goed met je kindje gaat en de zorgen dat het afvallen enz meebrengt.. ik brand een kaarsje weer en heb er goed vertrouwen in dat binnen een korte tijd het weer goed gaat en dat NAdine mee mag naar huis! sterkte! liefs Pixie,pixman en Eva(die nu ook niet zo lekker is en aan het afvallen Ik schrok me ook rot een paar dagen geleden toen ik haar in haar bed uitplukte omdat ze in haar overgeefsel aan het stikken was)
Wat zou het fijn zijn dat als er een stap vooruit gezet wordt, er geen stap achteruit achteraan komt! Nadine ik hoop dat je heel snel weer opknapt. Ik zal mijn digikaarsje weer voor jullie aansteken.
LIeve Nadine, Ik hoop dat je snel opknapt en je weer een paar stappen vooruit kan zetten! houd vol meis! je zusje waakt over je en je papa en mama wens ik bij deze ook veel sterkte toe!!!! maar mijn grootste wens voo rjullie allen is dat jullie snel het geluk thuis mogen delen en Nadine lekker in haar eigen bedje kan gaan slapen!!! ik heb hier een kaarsje voor je aangestoken meis! knuf van mij
Nadine heel veel sterkte meisje. Vecht door he,..Je doet het al zooo goed! Elke en Elkeman,..heel veel sterkte en weet dat Nadine al heel veel kracht heeft laten zien! Ook dit gaat goed komen.
nadine moet morgen verhuizen naar het UMCG; dinsdag wordt ze dan geholpen aan liesbreukje. donderdag ws weer terug naar UMCL! het gaat weer wat beter met haar (en dus elke en elkeman) gelukkig. smak
Pff spannend allemaal weer de afgelopen dagen.. Gelukkig gaat het weer iets beter. Hopelijk gaat alles dinsdag goed met de operatie! Heb alle vertrouwen in Nadine, maar als je dan weer leest dat het weer een stapje terug is dan schrik je toch. Maar dit kleine meisje is zo sterk!
Wat een spannende tijd weer! ik duim ook mee dat de operatie snel gebeurt en voorspoedig verloopt en dat ze dan snel weer in een wiegje mag liggen.. Komop meisje je kan t!
Succes kleine meid! zal vanavond een kaarsje voor je branden!!! je hebt al zoveel overwonnen dat je dit ook goed zal komen! heb alle vertrouwen erin! Succes en sterkte en jullie allemaal! knuf dag
Lieve Nadine, ik brand vanavond ook een kaarsje voor je. Je bent al zo snel gekomen, ik hoop dat de verhuizing goed is gegaan, Heel veel sterkte morgen Elke en Elkeman, wat jullie moeten doorstaan PFFFFF... Dikke knuffel...
Lieve familie, Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine wonder Nadine!! Wat een strijd heeft dit kleintje al geleverd. Nogmaals sterkte!! Veel liefs Mandy