Nadine, beterschap en een goed herstel gewenst. Hopenlijk mag je snel gezond en wel met papa en mama mee naar huis, kleine dappere strijdster. Elke en elkeman heel veel sterkte.
het is goed gegaan! ze heeft een ruggeprik kunnen krijgen ipv intuberen, en morgen mag ze ws alweer naar leeuwarden! stoer sterk meisje!
Wat een geweldig nieuws! helemaal super!! Go Nadine! Hoeveel moet dr gewicht nou zijn voordat er sprake is dat ze naar huis zou mogen? 2500 las ik ergens?
wat een goed nieuws dat het goed gegaan is. op naar een spoedg herstel en een mooie rit op weg naar haar eigen wiegje bij Elke en Elkeman.
WOW, ben zó blij!!! Nadine, je bent echt een kanjer van een meid, wat doe je het goed. Nu hopen op een heel spoedig herstel en de volgende stopplaats is echt thuis!!!! Elke en Elkeman, wat zullen jullie opgelucht zijn en wat fijn een ruggenprik ipv intuberen!!! Go Nadine Go!!!!!! *Knuffies*
Nadine stoere meid! Ik wou dat ik je zelf een knuffel kon geven en ook je mama en papa. Wat zijn jullie toch een dapper gezinnetje!
Wat goed dat ze alles zo dapper heeft doorstaan!! Wat een sterk prinsesje is het ook!! Maar wat wil je,met zulke lieve ouders,en een heel lief engelenzusje die zo over je waakt!! Echt een pak van mijn hart!! Zet um op kanjer,jij gaat binnenkort lekker met mama en papa mee naar huis in je eigen mooie wiegje!!
Wat een goed nieuws!!! Fijn dat Nadine dit alles zo dapper heeft doorstaan en nu hopelijk snel naar huis!
nadine is weer in Leeuwarden! het gaat goed, maar ze is een erg stoertje, de breuk was toch wel groot en ook een eileider zat erin (? ik weet niet precies wat elke bedoelde maar dit stond in de sms) volgens de artsen huilen beebjes dan normaliter wel, maar nadine dus niet. elke wel een beetje verdrietigboos om. want elke roept al de hele tijd hoe though nadine is. en of die ingreep niet wat eerder kon enzo. MOK.. maargoed, ze zijn weer ' thuis ' in leeuwarden en dat voelde heel erg fijn.
super nieuws na ik vind ook wel dat ze eerder die breuk hadden mogen doen want ze hebben in mijn ogen gewacht tot ze veel pijn kreeg maar super dat het goed gaat
Wat een fijn bericht zeg! Ze gaat echt de goede kant op.. nu nog wat extra gewicht en helemaal herstellen en dan lekker naar HUIS!