Hoe is het met Nadine? Herstelt ze goed? Al nieuws over eventueel naar huis gaan?? Ik vind het zo'n sterk meisje.. al zoveel doorstaan en dan ook nog een operatie! Knap hoor! En Elke en Elkeman, jullie zijn ook dapper en sterk!
Klingel, ben ook erg benieuwd naar die verassing Zal Nadine binnenkort naar huis mogen??? Hoop het zo voor Elke en Elkeman. Nadine, hoop dat je goed hersteld van je operatie en dat je snel met papa en mama naar huis mag. KNUFKNUFKNUF
Dit heb ik uit een ander topic gekopieerd. Is nieuws van gisteren. Gelukkig, ze is weer flink gegroeid, de weegschaal wees vanmorgen 1940gr aan! Ze krijgt nu 7x50cc en drinkt daarvan gemiddeld 3 zelf. Het HB-gehalte was vanmorgen 5.3, er wordt nog getwijfeld over evt nog een bloedtransfusie. De pleister van de wond is verwijderd en het ziet er goed uit. Nu nog alle flesjes zelf gaan drinken, dan komt 'naar huis' toch echt dichterbij.
Ik weet nog dat bij ons de grens op 2000 gram lag en het zelf kunnen drinken van een flesje. Komt dichterbij en dichterbij. Spannend!!
oooh wat spannend! en wat een goed nieuws.. zover is ze al! wat goed! Zet m op meissie, nog ffies wat meer flesjes en wat grammetjes erbij! we duimen!
Lieve nadine, Hier denk ik elke dag aan je!! Ik ben echt heel blij dat alles goed met je gaat! en dat je hard opweg bent om lekker naar huis te gaan,in je eigen wiegje!!
Nadine heeft vandaag de magische 2000 gram grens bereikt!! 2025 on precies te zijn!! Bekijk bijlage 55564
*Viert feest* Woooow wat goooooeeeed!!!!! En dat vanaf dat kleine beetje dat ze woog.. zon eind is ze gekomen! Helemaal super! op naar t volgende goede nieuws!