Wat een super nieuws! Heel veel geluk en liefde toegewenst en Nadine je bent een sterke meid! Geniet van elkaar en de rust van je eigen huisje ***veegt een traantje weg... ***
ja fantastisch he!!! nadine is heerlijk thuis! wat een mijlpaal! eerst zou ze maandag aanstaande, dus 8 maart thuis komen. dit is de geboorte&sterfdag van charlotte*.... dus dat het nu een andere dag is is wel zo fijn. elke is alleen helemaal ziek van de pijn, zo klote, al die maanden heeft ze niets en dan uitgerekend nu dit gelukkig zijn haar ouders er, en ik hoop zo dat het nu elke dag wat beter gaat, wat veiliger voelt, en met name ze nu de rust en intimiteit en vrede en geluk krijgen die ze zo verdienen!!! morgen ga ik haar knuffelen en onderjanken, zal vertellen hoe er hier gejuicht wordt op de site!!!
Wat een fantastisch nieuws en het is inderdaad fijn voor Elke en Elke-man dat het op een andere datum kon. Veel beterschap voor Elke ook. Misschien dat alle stress nu zijn weerslag heeft op haar gezondheid. Mijn kaarsje hou ik nog brandend voor jullie allemaal.
Whaaaa, eindelijk is het lang verwachte moment eindelijk daar. Ook ik heb het topic vanaf het begin gevolgd en oh oh oh wat SUPER!!!!!! Helemala emotioneel dus hoe moet het dan wel niet zijn voor elke en haar mannetje. Hopelijk kan het echte genieten nu beginnen, het is jullie zo gegund.
Ooooh waaaaauw eindelijk het moment daar!! pfff wat fijn voor ze zeg.. Wel heel naar dat elke zich zo rot voelt, beterschap voor haar! Hopelijk gaat dat gauw over en kunnen ze nu echt genieten van elkaar als gezinnetje, lekker thuis! Echt helemaal super dit!
Yes! wat goed! Wel heel erg *&^% voor Elke dat ze juist nu zo'n pijn heeft. Hopelijk breekt het grote genieten snel aan!
Wauw Nadine thuis in haar eigen bedje!! hoe geweldig is dat dan. Elke heel veel beterschap en probeer toch te genieten van jullie wondertje dat nu eindelijk thuis is Elkeman ook voor jou geld dat je moet genieten nu ellende heeft lang genoeg geduurd voor jullie allen. Nadine zet hem op en word maar een grote meid.Jij bent een voorbeeld voor heel veel mensen hier en ik weet zeker dat je heel veel gaat bereiken in je leven. Je bent een kanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn de berichten die de dag weer helemaal goed maken!!! Joepie!! Elke en Elkeman, hartelijk gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie kanjer!! Elke, meid, ik hoop echt dat je heel snel opknapt en dat het grote genieten nu ECHT mag beginnen!
WOW!!! Wat een prachtig nieuws!! Heerlijk dat ze eindelijk hun kleine meid thuis hebben. Ik hoop dat Elke snel opknapt en lekker kan genieten van Nadine. Heel veel geluk en gezondheid samen thuis!!!!!
yehhh helemaal super !! ik volg het topic ookal vanaf t begin en om nu dat te horen dat ze naar huis mag ! GO NADINE !! xx en elke heel veel sterkte toegewenst natuurlijk ! x x
Hallo, Nadine fijn dat je naar huis mocht. En hopelijk komt er voor mamma en papp nu wat rust in de tent. Je bent een flinke meid aan het worden. Ik ben trots op je! Liefs Gaby
wat een heerlijk nieuws zeg. Maar wat zal het even spannend zijn voor Elke en Klaas. Lieve Nadine: welkom thuis meisje. Elke en Klaas, wat fantastische dat Nadine thuis is. Ik hoop dat jullie genieten van haar thuiskomst en vertrouwen hebben in de toekomst. SMAK